پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

استریت اسکوتر

چری با آلمانی ها برای ساخت خودروهای برقی تجاری همکاری می کند

در تاریخ 6 سپتامبر 2019، قرارداد میان شرکت خودروسازی چری  و گروه street scooter Gmbh  آلمان که  یک شرکت تابعه دویچله پست کشور آلمان است، با حضور رهبران کشور چین و آلمان به امضا رسید. پایگاه خبری رسمی جوان خودرو دو طرف قصد دارند تا به میزان 500 میلیون یورو سرمایه گذاری مشترک در کشور […]

میلاد میرعابدینی
شنبه - ۶ مهر ۱۳۹۸

در تاریخ 6 سپتامبر 2019، قرارداد میان شرکت خودروسازی چری  و گروه street scooter Gmbh  آلمان که  یک شرکت تابعه دویچله پست کشور آلمان است، با حضور رهبران کشور چین و آلمان به امضا رسید.

پایگاه خبری رسمی جوان خودرو

دو طرف قصد دارند تا به میزان 500 میلیون یورو سرمایه گذاری مشترک در کشور چین انجام دهند. در این قرارداد یک مرکز تحقیق و توسعه در کشور چین برای ساخت و تولید، فروش و بازاریابی خودروهای برقی تجاری ایجاد خواهد شد.

رئیس هیات مدیره شرکت چری tongyue گفت: همکاری بین شرکت خودروسازی چری و این شرکت آلمانی  فرصت کشف بازارهای جهانی اتحادیه اروپا و چین را برای 2 طرف فراهم می کند. همچنین به شرکت چری این فرصت را نیز می دهد تا حضور خود در توسعه وسایل نقلیه با انرژی هوشمند  و جدید را تسریع نماید.

از سوی دیگر مدیر عامل شرکت street scooter  نیز گفت، این سرمایه گذاری مشترک بین شرکت چری و ما، مهمترین نقطه عطف در توسعه ما به شمار می رود. چرا که ما میتوانیم به بزرگترین بازار خودروهای برقی دست یابیم  و ارزش های جدیدی را ایجاد نمائیم.

چری-شرکت استریت اسکوتر

شرکت street scooter Gmbh  یک شرکت تابعه  دویچله پست است که به عنوان پیشرو در زمینه بازار خودروهای برقی بازرگانی شناخته می شود. این شرکت دارای یک فناوری پیشرو و منحصر به فرد در زمینه طراحی و تولید شاسی های خودروهای برقی-تجاری به شمار می رود. همچنین شرکت آلمانی به عنوان یک غول بزرگ فراملی در صنعت لجستیک به شمار می رود و خدمات لجستیک و انرژی را ارائه می دهد.

با توجه به عملکرد قوی شرکت چری در صنعت انرژی  کاملا می توان درک کرد که این شرکت نسبت به رقبای خود حرکتی سریع تر دارد. که به طور کلی از اولین شرکت های چینی توسعه دهنده  پلت فرم های برقی میباشد که ساختار برقی خود را در وسایل نقلیه مسافری برقی – لجستیکی، اتوبوس و وسایل نقلیه ویژه ایجاد نموده است.

مدل EQ1 چری، جزو اولین مدل پلاگین هیبریدی  می باشد که به بستر توسعه مثبت این خودروها وابسته است  و تولید و فروش آن از مرز 100.000 دستگاه گذشته است، در بحث وسایل نقلیه تجاری برقی برند Carry فعالیت بسیار خوبی را داشته است. به طوری که در سال 2018 این برند با کسب یهم 20% از بازار خودروهای تجاری-برقی مقام اول این صنعت را بدست بیاورد. طبق برنامه دو طرف سرمایه گذاری مشترک برای تولید Mini EV های 2 و 4 چرخ نیز در این توافق صورت خواهد پذیرفت.

دربی استارت آپ ها / در جست‌وجوی تسلاهای آینده

چه کسی رفته چه کسی مانده؟/ نگاهی به وضعیت فعالیت خودروسازان چینی در ایران

سبد محصولات مدیران خودرو متحول می شود/ تست فنی خودروهای جدید ام وی ام و چری در جاده های ایران

شیب داخلی سازی پژو 301 تند می شود/ آغاز تولید انبوه 301 از شهریور 98

رنو همچنان در جست و جوی بازاری پرسود مثل ایران

تحریم ها پای ام جی را هم از ایران بُرید

خداحافظی کامیون های ولوو با بازار ایران

 

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی