پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

اتوبوس بین شهری

اتوبوس برای اعزام زائر به اندازه کافی موجود است

مدیرعامل اتحادیه شرکت تعاونی مسافربری کشور، گفت: برای اعزام زائران اربعین با اتوبوس مشکل کمبود ناوگان نداریم. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو احمد رضا عامری مدیرعامل اتحادیه شرکت‌های تعاونی مسافربری کشور با اشاره به آخرین جزئیات هماهنگی ناوگان اتوبوسی برای سفرهای اربعین بیان کرد: رانندگان ناوگان حمل و نقل عمومی جاده‌ای ارادت ویژه‌ای به […]

سبحان قالیباف
یکشنبه - ۷ مهر ۱۳۹۸

مدیرعامل اتحادیه شرکت تعاونی مسافربری کشور، گفت: برای اعزام زائران اربعین با اتوبوس مشکل کمبود ناوگان نداریم.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

احمد رضا عامری مدیرعامل اتحادیه شرکت‌های تعاونی مسافربری کشور با اشاره به آخرین جزئیات هماهنگی ناوگان اتوبوسی برای سفرهای اربعین بیان کرد: رانندگان ناوگان حمل و نقل عمومی جاده‌ای ارادت ویژه‌ای به امام حسین دارند، البته همه مردم ایران و مسلمانان دنیا ارادت ویژه‌ای به اباعبدالله دارند بنابراین تلاش می‌کنیم در این ایام خدمات مناسبی به زائران ارائه شود.

وی در این راستا افزود: ۱۵ هزار و ۵۰۰ دستگاه اتوبوس در ناوگان حمل و نقل عمومی جاده‌ای فعال است اما مقرر شده است حدود ۸ هزار دستگاه ناوگان برای این ایام برای سفرهای اربعین اختصاص یابد.

مدیرعامل اتحادیه شرکت های تعاونی مسافربری کشور تشریح کرد: البته اگر تعداد زائران و تقاضای سفر بیشتر بود‌ اتوبوس بیشترین برای سفرهای اربعین اختصاص می‌‌یابد ولی از آن طرف اتوبوس‌های سفرهای درون کشور بین شهر‌ها کمتر می‌شود و ما شرمنده مردم می‌شویم ولی به هر حال سفر‌های اربعین ‌در اولویت است.

این مقام مسئول گفت: ناوگان سواری کرایه و ناوگان مینی‌بوسی ما هم آماده ارائه خدمات به زوار اربعین است، ولی تصمیم گرفته شده است که این ناوگان در کشور خدمات ‌دهند تا مسافرانی که بین شهرهای دیگر قصد جابه‌جا شدن دارند از این ناوگان استفاده کنند، در واقع وظیفه ناوگان اتوبوسی را در ایام اربعین، ناوگان سواری کرایه و مینی‌بوسی بر عهده دارند.

مدیرعامل اتحادیه شرکت‌های تعاونی مسافربری کشور با بیان اینکه طرح سفرهای اربعین از 17 مهرماه آغاز می‌شود و تا 3 آبان‌ماه ادامه دارد، تاکید کرد: از زائران اباعبدالله خواهشمندیم برنامه سفر داشته باشند ما در سفرهای رفت اربعین و اعزام‌ زوار به مرزهای عراق، هیچ مشکلی نداریم اما از زائران می‌خواهیم حتماً در سفرهای برگشت، مدیریت سفر داشته باشند و بلافاصله بعد از ظهر اربعین به سمت مرزها حرکت نکنند.

وی گفت: ‌به زائران توصیه میشود حتما در سفرهای برگشت مدیریت سفر داشته باشند روز قبل از اربعین‌ و روزهای بعد از اربعین برای توزیع مدیریت سفر مناسب است که امیدواریم زوار به این مسأله ‌توجه کنند؛ در این صورت مشکل کمبود ناوگان رخ نمی‌دهد.

مدیرعامل اتحادیه شرکت‌های تعاونی مسافربری کشور تأکید کرد:‌ زائران هر استان تفکیک پایانه‌های مرزی که از سوی ستاد اربعین در نظر گرفته شده است را رعایت کنند‌.

انتهای پیام/

ممانعتی برای خروج افراد از کشور با خودرو شخصی در ایام اربعین وجود ندارد

بازدید سایپا از پایگاه های خدمات رسانی به زائران اربعین حسینی

مرز خسروی هم به نقاط مرزی افزوده شد/ مرز خسروی سبب کاهش تردد در ایام اربعین می شود

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی