آموزش پرسنل آمیکو در راستای جلب رضایت مشتریان

شرکت آمیکو در ادامه دوره های آموزشی پرسنل خود، دوره جدیدی برگزار کرد که این اقدام در راستای جلب رضایت هرچه بیشتر مشتریان صورت گرفته است.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

شرکت آمیکو در ادامه اجرای دوره های آموزشی، این بار دوره آخرين ويرايش الزامات سيستم هاي مديريت كيفيت ISO 9001 ، ISO 10002 ، ISO 10004 را در مورخ 07/07/98 توسط اساتید یک شرکت معتبر بین المللی در مرکز خدمات پس از فروش تهران اجرا کرد.

لذا مدیران نمایندگی به همراه مسئولان ارتباط با مشتری، شاغل در نمایندگی های آمیکو در این دوره آموزشی حضور به عمل رساندند.

دوره آموزشی آمیکو 2

یکی از اهداف بزرگ اجرای این دوره آموزشی افزایش رضایت مندی مشتری بوده و همان طور که در گذشته هم بیان شد اهمیت به خدمات پس از فروش جزء اولویت های شرکت آمیکو است.

دوره آموزشی آمیکو 3

دوره آموزشی ذکر شده، هشتمین دوره تخصصی مخصوص نمایندگان در سال 98 بوده و در هفته های آتی نیز دوره های فنی تخصصی دیگری برنامه ریزی شده است که به سرعت انجام خواهد گردید.

دوره آموزشی آمیکو 4

انتهای پیام/

آمیکو آسنا در مسیر تعمیق داخلی سازی/ دولت به قطعه سازان در ساخت قالب کمک کند

حضور آمیکو در دهمین دوره نمایشگاه خودرو کرمانشاه

دوره آموزشی اصول انبارداری و ایمنی انبار شرکت آمیکو آغاز شد

برگزاری دوره آموزشی برق کشنده 2640 در راستای افزایش دانش فنی نمایندگان آمیکو

آغاز جشنواره خدمات پس از فروش آمیکو از 12 مرداد/ تابستانه خنک آمیکو!

صنعت خودرو نیاز به مرکز مجهز تست و آزمایش دارد/ آمیکو پیشگام خصوصی ها در ساخت داخل

ایساکو تعمیرگاه تخصصی بهنام کرمان موتور آمیکو مدیران خودرو

نظر شما !!