شرکت آمیکو در ادامه دوره های آموزشی پرسنل خود، دوره جدیدی برگزار کرد که این اقدام در راستای جلب رضایت هرچه بیشتر مشتریان صورت گرفته است. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو شرکت آمیکو در ادامه اجرای دوره های آموزشی، این بار دوره آخرين ويرايش الزامات سيستم هاي مديريت كيفيت ISO 9001 ، ISO 10002 […]
به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو
شرکت آمیکو در ادامه اجرای دوره های آموزشی، این بار دوره آخرين ويرايش الزامات سيستم هاي مديريت كيفيت ISO 9001 ، ISO 10002 ، ISO 10004 را در مورخ 07/07/98 توسط اساتید یک شرکت معتبر بین المللی در مرکز خدمات پس از فروش تهران اجرا کرد.
لذا مدیران نمایندگی به همراه مسئولان ارتباط با مشتری، شاغل در نمایندگی های آمیکو در این دوره آموزشی حضور به عمل رساندند.
یکی از اهداف بزرگ اجرای این دوره آموزشی افزایش رضایت مندی مشتری بوده و همان طور که در گذشته هم بیان شد اهمیت به خدمات پس از فروش جزء اولویت های شرکت آمیکو است.
دوره آموزشی ذکر شده، هشتمین دوره تخصصی مخصوص نمایندگان در سال 98 بوده و در هفته های آتی نیز دوره های فنی تخصصی دیگری برنامه ریزی شده است که به سرعت انجام خواهد گردید.
انتهای پیام/
دیدگاه خود را بنویسید