پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

سایپا

سایپا در رونق تولید ملی پیشگام است

امام جمعه موقت تهران گفت: سايپا با بهره‌مندي از مديران و كاركنان مؤمن، با انگيزه و فداكار تحريم‌ها را بي‌اثر كرده و توانسته محدوديت‌هاي ناشي از آن را نيز به فرصت تبديل كند. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو حجت‌الاسلام و المسلمين محمدحسن ابوترابي فرد عضو هیئت عالی حل اختلاف و تنظیم روابط قوای سه‌گانه […]

سبحان قالیباف
دوشنبه - ۸ مهر ۱۳۹۸

امام جمعه موقت تهران گفت: سايپا با بهره‌مندي از مديران و كاركنان مؤمن، با انگيزه و فداكار تحريم‌ها را بي‌اثر كرده و توانسته محدوديت‌هاي ناشي از آن را نيز به فرصت تبديل كند.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

حجت‌الاسلام و المسلمين محمدحسن ابوترابي فرد عضو هیئت عالی حل اختلاف و تنظیم روابط قوای سه‌گانه در مراسم تشييع پيكر دو شهيد گمنام دفاع مقدس در شركت سايپا اظهار کرد: آن چه در سايپا در زمينه افزايش ميزان توليد محصولات در ماه‌هاي گذشته و دستيابي به ركورد روزانه بيش از ۲ هزار خودرو رخ داده، نشان مي‌دهد تحريم نمي‌تواند بر سر راه ملت ايران مانع و بن‌بست ايجاد كند.

وی در این راستا بیان كرد: صنايع كشور نيازمند مديراني از جنس مديران جدید سايپا است که با برخورداري از انگيزه و انديشه صحيح بتوانند عظمت اقتصادي خلق كنند.

این مقام مسئول ادامه داد: سايپا اخیراً با تكيه بر همين قابليت‌ها و شناسايي توانمندي‌هاي و با كمك شركت‌هاي دانش‌بنيان ايراني توانسته بيش از ۳۸ قطعه از قطعات خودرو را بومي‌سازي و از خروج ميليون‌ها يورو ارز از كشور جلوگيري كند.

به گفته ابوترابي فرد گروه خودروسازي سايپا با تكيه بر همين مسير كنوني خود و استفاده از ظرفيت‌هاي دروني و بومي، مي‌تواند در آينده محصولاتي پيشرفته و قابل رقابت با صنايع خودرويي جهان طراحي و توليد كند.

حجت‌الاسلام والمسلمین ابوترابي فرد همچنین اشاره کرد: امروز نظام اسلامي به‌دنبال بريدن ريشه‌هاي فساد و بازتعريف مجدد يك ساختار اداري پويا با بيشترين سطح كارايي و مبتني بر انديشه مديران صالح و با انگيزه است.

امام‌جمعه موقت تهران خواستار استفاده صحيح از منابع اقتصادي، اصلاح الگوهاي مصرف و تلاش براي افزايش توليد كالاهاي ايراني شد و تصريح كرد: خلق ثروت پايدار و استفاده هدفمند از منابع كشور از جمله آرمان‌هاي بلند بيانيه گام دوم انقلاب است كه مي‌توان سايپا را يكي از پيشگامان اين عرصه در بخش توليد ملي دانست.

انتهای پیام/

شرایط طرح تبدیل خودرو آریو اعلام شد

جنگ یک کُره/ با بودجه 250 تا 300 میلیونی، سراتو آپشنال بخریم یا اکسنت کرمان موتور؟

تولید سایپا در ماه آخر تابستان به 38 هزار دستگاه رسید

تولید ۳۸ قطعه پیشرانه محصولات سایپا در پروژه ملی بومی سازی قطعات

سایپا سومین فراخوان جایگزینی خودروهای خود را اعلام کرد

موفقيت‌ های گروه سايپا، آينده صنعت خودرو را تضمين كرد

شرایط فروش اعتباری سایپا 151 اعلام شد

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی