شرکت کره ای سانگ یانگ ، پس از عرضه مدل موفق تیوولی، دست به ارائه مفهومی XAV-Adventure زده است و گویا در نمایشگاه خودرو فرانکفورت با اقبال بالایی روبرو شده است.سانگ یانگ که تا اوایل اوایل سال 2000 یکی از معروفترین شرکتها درزمینهٔ تولید خودروهای زشت بود ، در چند سال اخیر حرکت جدیدی از […]
شرکت کره ای سانگ یانگ ، پس از عرضه مدل موفق تیوولی، دست به ارائه مفهومی XAV-Adventure زده است و گویا در نمایشگاه خودرو فرانکفورت با اقبال بالایی روبرو شده است.سانگ یانگ که تا اوایل اوایل سال 2000 یکی از معروفترین شرکتها درزمینهٔ تولید خودروهای زشت بود ، در چند سال اخیر حرکت جدیدی از خود بروز داده و بهطور مداوم سیر مثبت و رو به رشدی از طراحی، تولید و فروش محصولات را طی نموده است.
چیزی که در نگاه اول از XAV-Adventure حاصل میشود ، این است که ما با یک اس یو وی کامپکت و جانسخت روبروییم. سانگ یانگ در طراحی این کانسپت ، از نسل دوم خودروی زشت خود ، کوراندو الهام گرفته که در سالهای گذشته در ایران نیز به فروش میرسید که گویا قراراست در آینه بسیار نزدیک ، این مدل به عنوان نسل چهارم شاسیبلند کوراندو به خریداران معرفی گردد.
این مدل مفهومی، بر روی پلتفرم موسو دیگر شاسیبلند سانگ یانگ ساخته شده است که در دو مدل سه در و پنج در تولید می شود. یک جعبه دنده ورگ وارنر و موتور 2.3 لیتری مرسدس بنز نیز در این مدل استفاده شده است.حجمهای اغراقشده و پفآلود، خمهای تیز و چراغهای اغواکننده به همراه مه شکنهای کشیده دو طرف که در امتداد بچه گلگیرهای مشکی رنگ قرار گرفتهاند بهخوبی یادآور مدل قدیمی کوراندو است. این بچه گلگیرها که در گرداگرد خودرو کشیده شده و با رکابهای جانبی اتصال دارند از بارزترین ویژگیهای مفهومی XAV-Adventure هستند.
احتمال میرود این مفهومی پس از طی نمودن مراحل تجاریسازی با استفاده از پیشرانههای 1.6 لیتری بنزینی و دیزلی ارائه شود و ممکن است در گونه خاص و هیبریدی E-4WD مشابه پژو یا لکسوس نیز معرفی شود. این سیستم که به باتریهای لیتیومی و دو موتور الکتریکی مجهز است میتوان برای کوراندو رانندگی کممصرفی در شهر و قدرت بیشتری در بیرون از جاده فراهم آورد.
دیدگاه خود را بنویسید