پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

آمیکو

عملکرد موفق آمیکو دست رَدی بر سینه شایعات/ چشم انداز چند ساله، چراغ راه آمیکو شده است

علی رغم شایعات منتشر شده، گروه صنعتی آمیکو بعد از درگذشت زنده یاد تقی زاده، نه تنها افول نکرده، بلکه به لطف برنامه ریزی با چشم انداز چند ساله، در این مدت نیرویی از این شرکت تعدیل نشده و در بخش فروش محصولات، عملکرد مناسبی داشته است. همچنین کارنامه آمیکو در عرضه محصولات جدید به […]

میلاد میرعابدینی
پنجشنبه - ۲۵ مهر ۱۳۹۸

علی رغم شایعات منتشر شده، گروه صنعتی آمیکو بعد از درگذشت زنده یاد تقی زاده، نه تنها افول نکرده، بلکه به لطف برنامه ریزی با چشم انداز چند ساله، در این مدت نیرویی از این شرکت تعدیل نشده و در بخش فروش محصولات، عملکرد مناسبی داشته است. همچنین کارنامه آمیکو در عرضه محصولات جدید به بازار نیز روشن است و در سال ۹۸ حضور پررنگی در نمایشگاه های خودرویی سراسر کشور داشته است.

به گزارش پایگاه خبری رسمی جوان خودرو

گروه صنعتی آمیکو بعد از درگذشت زنده‌یاد تقی تقی‌زاده اصل در ادامه فعالیت‌های برنامه‌ریزی شده قبلی افق چند سال آینده را ترسیم کرد تا مجموعه های تحت مدیریت، چشم‌انداز سال‌های آتی را در نظر داشته باشند. در همین راستا، پیش از درگذشت ایشان، مصاحبه با مدیران مختلف برای ورود به مجموعه انجام و چشم‌انداز فعالیت‌ها تا سال ۱۴۰۰ تعیین شده بود.

با گرفتن سکان هدایت توسط بازماندگان، نه تنها تعدیل نیرویی شکل نگرفت بلکه مسیری که ایشان در نظر گرفته بودند و اقدامات لازم را برای آن پیش‌بینی کرده بودند، طی تنظیم میثاق‌نامه‌ای (مورخ ۲۲/۱۱/۱۳۹۷) که به امضای خانواده ایشان رسید، هموار شد تا آرمان‌های زنده تقی‌زاده در بخش تولید و توسعه، در فرزندان ایشان تجلی پیدا کند.

گواه این مدعا موفقیت در بخش‌های مختلف از جمله مدیریت کیفیت و فروش است. فقط در ۶ ماهه نخست سال ۹۸ فروش بخش خودروسازی آمیکو به دو برابر سال ۹۷ رسید که پیش‌بینی‌ها نشان می‌دهد در پایان سال، مجموع فروپش به ۴ برابر سال گذشته نیز خواهد رسید.

در ادامه این موفقیت‌ها، با وجود چالش‌های مختلف به جهت تحریم‌ها علیه ایران، مدل جدید خودروی آسنا با قوای محرکه و انتقال قدرت جدید، آپشن‌های افزوده با فیس لیفت جدید نیز طی ماه‌های آینده راهی بازار می‌شود. محصول کامیون ۱۰ چرخ M۲۶۳۱ با سطح آلایندگی یورو EEV نیز در مراحل پایانی اخذ استاندارد‌ها قرار دارد که پس از اخذ مجوز‌های لازم در اسرع وقت نسبت به تولید آن اقدام خواهد شد.

با تسریع فرآیند بررسی کارشناسان موسسه استاندارد، ورود این خودرو با توجه به توانایی‌ها و استاندارد‌ها می‌تواند نیاز بازار کشور را در بخش خصوصی و ناوگانی تامین کند. در دیگر محصولات نیز نظیر کشنده ۲۶۴۰، اقدامات به روزرسانی انجام شده و این محصول با استاندارد‌های جدید روانه بازار خواهد شد.

ضمن اینکه هم اکنون پیکاپ آسنا و آراز آمیکو کلیه مجوز‌های محیط زیستی و منطبق با استاندارد‌ها ۸۵‌گانه را دریافت کرده‌اند و در آستانه تولید و ارائه به بازار هستند.

در پایان ذکر این نکته ضرورت دارد که بنا به مستندات فوق، مدیریت گروه اقتصادی آن خبرگزاری می‌بایست به بررسی دقیق خبر پیش از انتشار اقدام می‌کردند که متاسفانه این مهم انجام نپذیرفت و خبر مربوطه بدون مستندات، آمار یا ارقام منتشر شد. گروه صنعتی آمیکو ضمن آرزوی موفقیت برای تمام خبرنگاران، امیدوار است که مسیر صحیح اطلاع‌رسانی همواره در خبرگزاری «میزان» مد نظر قرار گیرد.

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی