پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

خط تولید زامیاد

رشد توليد محصولات زامياد در شش ماهه اول سال جاری

معاون مهندسي شركت زامياد از افزايش همزمان توليد و داخلی سازی محصولات اين شركت در سال “رونق توليد” خبر داد. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو اصغر رمضاني معاون مهندسي شركت زامياد اظهار کرد: تحریم های ظالمانه عليه كشورمان به ويژه در صنعت خودرو، علي رغم به وجود آوردن مشكلات فراوان براي قطعه سازان، توليد […]

سبحان قالیباف
سه شنبه - ۳۰ مهر ۱۳۹۸

معاون مهندسي شركت زامياد از افزايش همزمان توليد و داخلی سازی محصولات اين شركت در سال “رونق توليد” خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

اصغر رمضاني معاون مهندسي شركت زامياد اظهار کرد: تحریم های ظالمانه عليه كشورمان به ويژه در صنعت خودرو، علي رغم به وجود آوردن مشكلات فراوان براي قطعه سازان، توليد كنندگان و تامين كنندگان اين عرصه، فرصتي مهيا ساخت تا صنعتگران داخلي بتوانند با تکیه بر توان داخلی به خودباوري برسند.

وي در این راستا اشاره کرد: بدين منظور زامیاد به عنوان شرکتی تولید محور، با اجرای برنامه هایی منطبق بر قوانین استاندارد آلایندگی و با برنامه ریزی صورت داده در حوزه های مختلف تولید، توانسته است با تمرکز بر بومی سازی قطعات، میزان عمق داخلی سازی قطعات محصولات خود را افزایش دهد.

این مقام مسئول در گروه خودروسازی سایپا بیان کرد: هم اکنون بیش از 90 درصد قطعات وانت نیسان بنزینی و 86 درصد نوع دوگانه سوز این محصول، در داخل کشور تولید می شود که امید است با اجرای برنامه های جامع تامین و تولید بتوانیم علاوه بر افزایش کمی و کیفی قطعات داخلی، قطعات وارداتی محصولات سبک تجاری را نیز بومی سازی کنیم.

معاون مهندسي شركت زامياد در ادامه با اشاره به افزايش توليد اين شركت در شش ماهه نخست سال جاري، اشاره کرد: در بخش خودروهای سبک، با تولید و عرضه انواع وانت نیسان در بخش بنزینی، دوگانه سوز و دیزل و همچنین وانت پادرا و ریچ، توانسته ايم جزء برترین خودروسازان سبک تجاری کشور قرار گيريم؛ به طوري كه ميزان توليد خودرو در اين شركت در شش ماهه نخست سال جاري نسبت به مدت مشابه سال گذشته 17 درصد افزايش يافته است. ضمن اينكه با برنامه ریزی صورت پذيرفته در بخش طراحی و با ورود نسل جدید وانت پادرا و ریچ، سبد محصولات زامیاد متنوع تر از گذشته خواهد شد.

انتهای پیام/

حضور پررنگ گروه سايپا در نمايشگاه فرصت‌های ساخت داخل و رونق توليد

انتصابات جديد در سايپا / تغییرات مدیریتی در زامیاد، رایان سایپا و مگا موتور

ركورد توليد روزانه زامياد شكسته شد

وانت نیسان زامیاد چه مزایایی دارد؟

سایپا در نمایشگاه بین المللی محیط زیست حاضر می شود

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی