پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

بارش باران در جاده

لزوم همراه داشتن تجهیزات زمستانی برای تردد در مسیرهای شمالی

رییس پلیس راه شرق استان تهران گفت: رانندگان برای تردد در محورهای هراز و فیروزکوه، حتما تجهیزات زمستانی به ویژه زنجیر چرخ به همراه داشته باشند. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو سرهنگ سیاوش محبی رییس پلیس راه شرق استان تهران اظهار کرد: در محورهای فیروزکوه، هراز و امام رضا(ع) هم اکنون شاهد بارش باران […]

سبحان قالیباف
شنبه - ۴ آبان ۱۳۹۸

رییس پلیس راه شرق استان تهران گفت: رانندگان برای تردد در محورهای هراز و فیروزکوه، حتما تجهیزات زمستانی به ویژه زنجیر چرخ به همراه داشته باشند.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

سرهنگ سیاوش محبی رییس پلیس راه شرق استان تهران اظهار کرد: در محورهای فیروزکوه، هراز و امام رضا(ع) هم اکنون شاهد بارش باران هستیم.

وی در این راستا بیان کرد: در محور هراز در محدوده آبعلی تا امامزاده هاشم (ع) شاهد مه گرفتگی و کاهش دید می باشیم، همچنین ترافیک در این محور در هر 2 مسیر در محدوده های بومهن، رودهن و مشاء مشاهده می شود و تردد خودروها با کندی اما روان است.

این مقام مسئول با بیان اینکه ترافیک در دیگر محورهای شرق استان تهران روان است گفت: از رانندگان خواست با توجه به لغزندگی جاده ها با سرعت مطمئنه حرکت کنند.

رییس پلیس راه شرق استان تهران با اشاره به پیش بینی اداره کل هواشناسی استان تهران مبنی بر احتمال بارش های بیشتر در مناطق کوهستانی و شمالی این استان در ساعات آینده ادامه داد: رانندگان برای تردد در محورهای هراز و فیروزکوه، حتما تجهیزات زمستانی به ویژه زنجیر چرخ به همراه داشته باشند.

محبی همچنین افزود: از همه مسافران و شهروندان می خواهیم در صورت غیر ضروری بودن سفر از انجام تردد خودداری کرده و با توجه به لغزنده بودن جاده احتیاط را در دستور کار خود قرار بدهند.

انتهای پیام/ منبع: مهر

هوا پایتخت سالم است / تعداد روزها پاک هوا تهران از ابتدا سال جاری چقدر است؟

آب و هوا پایتخت امروز و فردا ابری خواهد بود

بارش پراکنده در مناطق شمالی

افزایش نرخ عوارض آزادراه ها پس از ۱۸ ماه/ از ۱۹ آزادراه موجود در کشور، ۳ آزادراه دولتی هستند

در انزوای حمل و نقل ریلی ، جاده های پر خطر جان می گیرند

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی