پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

کارت سوخت

کارت سوخت را از دفاتر پلیس + 10 دریافت کنید

شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران اعلام کرد: مردم برای ثبت نام و دریافت کارت سوخت شخصی خود به دفاتر پلیس + 10 مراجعه کنند. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران طی اطلاعیه‌ای اعلام کرد: با تأکید بر اطلاعیه پیشین با توجه به ارسال پیامک‌هایی به تلفن همراه برخی […]

سبحان قالیباف
سه شنبه - ۷ آبان ۱۳۹۸

شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران اعلام کرد: مردم برای ثبت نام و دریافت کارت سوخت شخصی خود به دفاتر پلیس + 10 مراجعه کنند.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران طی اطلاعیه‌ای اعلام کرد: با تأکید بر اطلاعیه پیشین با توجه به ارسال پیامک‌هایی به تلفن همراه برخی هموطنان با موضوع ثبت‌نام کارت سوخت و معرفی سایت‌های غیرقانونی و جعلی جهت سوء‌ استفاده از اطلاعات شخصی و بانکی مردم، لازم است هموطنان در این باره هوشیاری کامل داشته و از هرگونه ثبت‌نام، ارائه اطلاعات شخصی و بانکی و نیز پرداخت وجه از طریق وب‌سایت‌های یادشده خودداری کنند.

همچنین تاکید می‌شود هزینه مصوب برای صدور کارت هوشمند سوخت، مبلغ 10 هزار تومان است که به صورت حضوری، در دفاتر پلیس +10 و یا هنگام تحویل کارت هوشمند سوخت توسط مأموران پست دریافت می‌شود.

انتهای پیام/ منبع: ایسنا

پایان مهلت استفاده از 4 رقم آخر کد ملی برای رمز کارت سوخت شخصی

سقف سوختگیری با کارت سوخت شخصی 250 لیتر در ماه است

کارت سوخت شخصی سهمیه بندی نشده است

رمز کارت های سوخت سوخت تنها تا آخر مهر، 4 رقم آخر کد ملی است

8 درصد مردم از کارت سوخت شخصی استفاده می کنند

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی