پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

تور-بالی

دانستنی های قبل از سفر

بازدید از جاذبه های گردشگری در تور بالی بسیاری از افراد به گردشگری و سفر به مناطق جذاب و دیدنی علاقه دارند. یکی از زیباترین و خارق العاده ترین جزیزه های جنوب شرقی آسیا در کشور اندونزی واقع شده است که هرساله گردشگران بسیاری را به سمت خود جلب می کند. تور بالی همیشه سفر […]

سهیل زنگنه
شنبه - ۴ آبان ۱۳۹۸

بازدید از جاذبه های گردشگری در تور بالی

بسیاری از افراد به گردشگری و سفر به مناطق جذاب و دیدنی علاقه دارند. یکی از زیباترین و خارق العاده ترین جزیزه های جنوب شرقی آسیا در کشور اندونزی واقع شده است که هرساله گردشگران بسیاری را به سمت خود جلب می کند. تور بالی همیشه سفر به شما کمک خواهد کرد تا با خیال راحت و آسوده به جزیره بالی اندونزی سفر کنید و از جاذبه های دیدنی و تفریحی این منطقه جغرافیایی نهایت لذت را ببرید. در ادامه برخی از جاذبه های گردشگری مهیج و دیدنی جزیره که در تور بالی آن ها را نظاره خواهید کرد را نام می بریم:

  • مناطق دیدنی و زیبای «کوتا» و «اوبود»
  • مزارع پلکانی سرسبز و دیدنی در بخش های شمالی و جنوبی کوه های بالی
  • پارک آبی در زمین های سرسبز استوایی
  • معابد شرق جزیره بالی
  • جنگل میمون اوبود بالی
  • مرکز هنر اوبود
  • پارک حیوانات در جزیره بالی
  • تفریحاتی نظیر غواصی، رفتینگ، موج سواری، دوچرخه سواری و …
  • طبیعت های زیبا و بکر در منطقه بالی
  • و…

بنابراین اگر تصمیم دارید به بالی سفر کنید، توصیه ما به شما بهره گیری از خدمات و امکانات تور بالی موسسه همیشه سفر می باشد تا به بهترین شکل ممکن از جاذبه های جذاب و رویایی این جزیره دیدن کنید.

دانستنی های تور بالی همیشه سفر

اگر قصد سفر به جزیره بالی با تور بالی همیشه سفر را دارید، بد نیست با دانستنی های این جزیره بیشتر آشنا شوید. در ادامه این بخش از مقاله قصد داریم تا اطلاعاتی را در اختیارتان قرار دهیم تا در سفر به جزیره بالی با مشکل مواجه نشوید:

  • انتخاب زمان مناسب برای سفر به جزیره بالی

با توجه به نزدیکی این منطقه به خط استوا، همواره شاهد آفتاب در این جزیره هستیم که دارای 2 فصل خشک و مرطوب می باشد. ماه های ژوئن، جولای و مه از بهترین آب و هوا برخوردار می باشند اما به طورکلی هر ماه سال در این جزیره از زیبایی های خاص خود برخوردار است که جذابیت سفر را چند برابر می کنند.

  • کاهش هزینه سفر به بالی

اگر برای سفر به این جزیره ازطریق تور بالی همیشه سفر اقدام کنید، بی شک هزینه های خود را به مقدار قابل توجهی کاهش می دهید. به طور کلی غذاهای محلی بخورید و با فروشندگان چانه بزنید تا هزینه سفر خود را کاهش دهید. این نکته را درنظر داشته باشید که هر توری را با هر قیمتی انتخاب نکنید زیرا در برخی از فصول سال که بالی از آب و هوای نامناسبی برای تفریح و گردش برخودار است، تور بالی با کاهش قیمت رو به رو می شود.

  • آشنایی با آداب و رسوم جزیره بالی

افراد بومی و مهاجر زیادی در جزیره بالی کشور اندونزی ساکن هستند و آداب و رسوم خاصی در منطقه حکمفرماست. بنابراین شما به عنوان گردشگر باید به تمام آن ها احترام بگذارید. به عنوان مثال برای ورود به معابد این منطقه باید با لباس مخصوص وارد شوید.

تور بیروت

تور بیروت یکی از تور هایی است که هر ساله شاهد برگزاری آن در شرکت های مختلف پروازی هستیم و خیل عظیمی از گردشگران به همراه این تور به این شهر سفر می کنند. بیروت پایتخت کشور لبنان بوده و از اهمیت گردشگری بالایی برخوردار می باشد. به دلیل نزدیکی لبنان به ایران و همچنین جاذبه های طبیعی و تاریخی بیروت بسیاری از گردشگران این کشور را هدف گردشگری خود قرار می دهند و هزینه های سفر به این کشور قابل مقایسه با کشور های اروپایی نخواهد بود. تور های بیروت را می توان به انواع مختلفی دسته بندی نمود که هر یک از آنها ویژگی های خاص خود را خواهند داشت و متناسب با خواسته خود می توانید بهترین تور را از میان آنها انتخاب نمایید. توجه داشته باشید که برای رزرو تور حتما شرکتی را انتخاب نمایید که سابقه درخشانی در این کار داشته باشد چرا که مسئولین این تور آشنایی کامل با خواسته های مسافران داشته و می توانند بهترین خدمات را ارائه نمایند. تور های بیروت را می توان به انواع مختلفی دسته بندی نمود و هر یک از جنبه های متفاوتی از یکدیگر تفکیک می شوند و به همین دلیل قبل از انتخاب باید با مواردی آشنایی داشته باشید.

تور-لبنان

تور لحظه آخری لبنان

یکی از انواع تورهای بیروت و کشور لبنان را می توان تور لحظه آخری لبنان دانست. این تور همانطور که از نام آن پیداست زمانی ارائه خواهد شد که تنها چند روز به موعد سفر باقی مانده باشد. توجه داشته باشید که تور لحظه آخری لبنان هیچگونه تفاوتی از نظر میزان خدمات سفر نخواهد داشت و تنها تفاوت آن را می توان ارزان قیمت بودن دانست و به همین دلیل بسیاری به دنبال رزرو این تور هستند و با رزرو این تور می توانید سفری مقرون به صرفه و لذت بخش را تجربه نمایید. یکی از مهمترین معایب این تور ها الزام آماده شدن چند روزه برای سفر خواهد بود چرا که حتما باید طی چند روز باقی مانده به موعد سفر تمامی اقدامات اولیه سفر را انجام دهید. شرکت کردن در این تور به گونه ایست که حتما باید در همان ابتدای ارائه اقدام به ثبت نام نمایید چرا که در مدت زمان کمی پس از ارائه ظرفیت آن تکمیل خواهد شد. با این تور می توانید در بهترین هتل ها اقامت داشته و با بهترین ایرلاین ها پرواز نمایید.

مدت زمان اخذ وقت سفارت و صدور ویزا اوکراین

بسیاری این سوال برایشان پیش می آید که چه مدت زمانی برای اخذ وقت سفارت اوکراین باید صرف شود؟ در پاسخ باید گفت برای اخذ وقت سفارت اوکراین وقت زیادی مورد نیاز نیست و پس از ارائه مدارک به صورت کامل می توانید وقت سفارت اوکراین را دریافت نمایید و اصلی ترین مورد مدت زمانی است که برای بررسی پرونده مورد نیاز می باشد و برای این مدت زمان نمی توان تاریخ دقیقی ذکر کرد و به دلیل اینکه کنسولگری این سفارت به بخش های مختلف دسته بندی شده سرعت آنها افزایش یافته است و در صورت ارائه مدارک می توانید نتیجه آن را حدود 15 روز بعد از کنسولگری دریافت نمایید و البته در مواقعی که نیاز به ویزا فوری داشته باشید در صورت سفارش نمایندگی به دایره کنسولی امکان اخذ سریع انجام ویزا وجود خواهد داشت. توجه داشته باشید که این مدت زمان همیشه ثابت نخواهد بود.

دلار-هواپیما

تاریخ اعتبار روادید اوکراین

روادید اوکراین را می توان به انواع مختلفی دسته بندی نمود که هر یک از آنها ویژگی های منحصر به فرد خود را داشته و به منظور های خاصی صادر می شوند و البته هر یک از آنها از نظر تعداد روز های اقامت در اوکراین متفاوت خواهند بود. توجه داشته باشید که روزهای اقامت در اوکراین توسط خود شما قابل کنترل خواهد بود اما یک سقف برای روادید در نظر گرفته شده است که در ادامه به هر یک از آنها اشاره کرده ایم:

  • روادید ترانزیتی: این روادید اجازه اقامت حداکثر یک سال را به فرد خواهد داد و البته در مدارک دریافتی از سفارت این زمان می تواند کمتر از 1 سال باشد.
  • روادید کوتاه مدت: اجازه اقامت به مدت 45 روز را فرد خواهد داشت.
  • روادید بلند مدت: این ویزا اجازه اقامت حداکثر تا 5 سال را به فرد خواهد داد و البته در مدارک ذکر شده این مدت زمان می تواند کمتر باشد.
  • ویزای مولتی نیز زمانی به فرد تعلق می گیرد که فرد طی 2 سال اخیر به اوکراین سفر داشته و هیچ گونه خطایی از وی سر نزده باشد و این ویزا دارای 1 سال اعتبار می باشد و البته فرد برای سفر خود باید دلیلی موجه داشته باشد.

برگرفته از وب سایت شرکت خدمات مسافرتی همیشه سفر به آدرس اینترنتیhttps://hamishehsafar.com/

برچسب‌ها : تورسفر

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی