پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

پارک در پیاده رو

اجرای جریمه پارک خودرو در پیاده رو از نیمه دوم مهر

مدیر روابط عمومی معاونت خدمات و محیط زیست شهری شهرداری مشهد از اعمال جریمه برای خوردوهای پارک شده در پیاده روها از نیمه مهر ماه آتی خبر داد. به نقل از ایرنا، سیدمحمد مشتاقیان روز دوشنبه در جمع خبرنگاران گفت: از عمده ترین نارضایتی های شهروندان پارک خودرو ها در پیاده رو ها است که […]

سهیل زنگنه
سه شنبه - ۳۱ شهریور ۱۳۹۴

مدیر روابط عمومی معاونت خدمات و محیط زیست شهری شهرداری مشهد از اعمال جریمه برای خوردوهای پارک شده در پیاده روها از نیمه مهر ماه آتی خبر داد.

به نقل از ایرنا، سیدمحمد مشتاقیان روز دوشنبه در جمع خبرنگاران گفت: از عمده ترین نارضایتی های شهروندان پارک خودرو ها در پیاده رو ها است که این امر عامل سد معبر و مانع رفت و آمد شهروندان است.
وی با اشاره به تصویب لایحه اعمال جریمه برای خودروهای پارک شده در پیاده روها از سوی شورای اسلامی شهر مشهد افزود: از نیمه دوم مهر ماه امسال خودروهای پارک شده در پیاده روها مبلغ یک میلیون ریال جریمه می شوند.
مدیر روابط عمومی معاونت خدمات و محیط زیست شهری شهرداری مشهد ادامه داد: این جریمه که بر روی عوارض سالانه خودور محاسبه خواهد شد با هدف بازدارندگی از پارک خودرو در پیاده روها اعمال می شود.
وی با اشاره به اطلاع رسانی این موضوع در سطح شهر و برگزاری نشستهای متعدد با اتحادیه بنگاهداران مشهد برای توجیه و اطلاع رسانی اجرای طرح گفت: در صورت عدم رعایت ضوابط از سوی بنگاهداران و ادامه روند پارک خودرو در پیاده روها علاوه بر اعمال جریمه، واحد صنفی مربوطه نیز پلمپ خواهد شد.
مشتاقیان افزود: پارک خودرو در پیاده روها مشکلات عدیده ای برای اقشار جانباز و معلول ایجاد می کند لذا باید حریم پیاده روها حفظ شود.
وی گفت: این طرح برای نخستین بار در سطح کشور در کلانشهر سه و نیم میلیون نفری مشهد اجرا می شود.

جریمه کاروان های عروسی

طرح جریمه برای بدحجابی سرنشینان در دست بررسی

جریمه مسافرکشی با خودرو شخصی

افزایش هزینه حمل به پارکینگ و توقف در پارکینگ پلیس

برچسب‌ها : جریمهپلیس

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی