پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

غرفه کروز در نمایشگاه

کروز در چهاردهمین دوره از نمایشگاه قطعات خودرو شرکت خواهد کرد

کروز به عنوان بزرگترین تولید کننده قطعات خودرو در چهاردهمین نمایشگاه بین المللی قطعات، لوازم و مجموعه های خودرو شرکت خواهد کرد. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو شرکت صنایع تولیدی کروز به منظور عرضه محصولات جدید، توسعه صادرات، افزایش سطح داخلی سازی قطعات و در نهایت کمک به اشتغال و رونق تولید در نمایشگاه […]

سبحان قالیباف
دوشنبه - ۱۳ آبان ۱۳۹۸

کروز به عنوان بزرگترین تولید کننده قطعات خودرو در چهاردهمین نمایشگاه بین المللی قطعات، لوازم و مجموعه های خودرو شرکت خواهد کرد.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

شرکت صنایع تولیدی کروز به منظور عرضه محصولات جدید، توسعه صادرات، افزایش سطح داخلی سازی قطعات و در نهایت کمک به اشتغال و رونق تولید در نمایشگاه بین المللی قطعات، لوازم و مجموعه های خودرو حضور خواهد یافت.

گفتنی است کروز در این نمایشگاه محصولات و قطعات پیشرفته خودرو را که به تولید داخل رسیده است را در معرض دید بازدیدکنندگان قرار مي‌دهد.

چهاردهمین نمایشگاه بین المللی قطعات، لوازم و مجموعه های خودرو از 18 لغایت 21 آبان ماه سال جاری به مدت 4 روز از ساعت 9 الی 17 در محل دایمی نمایشگاه های بین المللی تهران برگزار می شود. شرکت صنایع تولیدی کروز در سالن 35 پذیرای علاقمندان به صنعت قطعه سازی کشور خواهد بود.

انتهای پیام/

خودکفایی و بومی سازی را در کروز مشاهده کردیم

فرصت سازی کروز از تمامی فشارها و تهدیدات اقتصادی

اشتغالزایی و خودکفایی اقتصادی در کشور اثرات توسعه صنعت قطعه سازی

یکی از افتخارات کروز، نقش آفرینی زنان در صنعت قطعه سازی است

کروز یک شرکت موفق خصوصی با ساختار مناسب و بهره ور است/ میزان دقت در قطعه سازی کروز فرا دقت است

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی