پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

همراه اول

پایداری شبکه همراه اول در مناطق زلزله‌زده شمال غرب

شبکه همراه اول در مناطق زلزله زده شمال غرب کشور پایدار و نرمال است. به گزارش اداره کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران، در پی زلزله ۵.۹ریشتری بامداد امروز در مناطق وسیعی در شمال غرب کشور، شبکه این اپراتور آسیبی ندیده و بصورت نرمال به مشترکان خدمت رسانی می‌کند. همراه اول ضمن همدردی با خانواده‌های […]

javankhodro
جمعه - ۱۷ آبان ۱۳۹۸

شبکه همراه اول در مناطق زلزله زده شمال غرب کشور پایدار و نرمال است.

به گزارش اداره کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران، در پی زلزله ۵.۹ریشتری بامداد امروز در مناطق وسیعی در شمال غرب کشور، شبکه این اپراتور آسیبی ندیده و بصورت نرمال به مشترکان خدمت رسانی می‌کند.
همراه اول ضمن همدردی با خانواده‌های داغدار، اعلام کرد، شبکه این اپراتور به بدون هیچ‌گونه قطعی و با پایداری کامل در حال خدمت‌رسانی به مشترکان و انتقال ترافیک ارتباطی در آن مناطق است.
طبق این اطلاعیه، در اولین دقايق پس از وقوع زلزله، کمیته بحران تشکیل و تصمیمات لازم جهت برقراری ارتباط هر چه بهتر در مناطق زلزله زده گرفته شد.
همراه اول در پایان تاکید کرده است،
همچون سال‌های گذشته آمادگی دارد باتوجه به شبکه گستره خود از طریق رومینگ ملی پذیرای مشترکان سایر اپراتورها در این مناطق باشد و بزودی برنامه ها و تدابیر خود جهت کمک رسانی بيشتر به مردم زلزله‌زده را به اطلاع عموم خواهد رساند.

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی