پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

ناصر حجازی

بلوار فردوس غرب به نام زنده یاد ناصر حجازی تغییر نام می یابد

عضو شورای شهر تهران از تصویب نام گذاری بلوار فردوس غرب به نام زنده یاد ناصر حجازی خبر داد. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو حجت نظری عضو شورای شهر تهران با اشاره به تصویب نام گذاری بلوار فردوس غرب به نام زنده یاد ناصر حجازی بیان کرد: مدتی قبل در نامه‌ای به کمیسیون نامگذاری […]

سبحان قالیباف
یکشنبه - ۱۹ آبان ۱۳۹۸

عضو شورای شهر تهران از تصویب نام گذاری بلوار فردوس غرب به نام زنده یاد ناصر حجازی خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

حجت نظری عضو شورای شهر تهران با اشاره به تصویب نام گذاری بلوار فردوس غرب به نام زنده یاد ناصر حجازی بیان کرد: مدتی قبل در نامه‌ای به کمیسیون نامگذاری شورای شهر تهران درخواست دادم تا مصوبه بلوار فردوس غرب به دلیل قرار گرفتن کمپ باشگاه استقلال در این معبر به نام ناصر حجازی تغییر کند.

وی در این راستا افزود: از طرفی دیگر هیچ مصوبه ای برای نامگذاری بلوارفردوس غرب وجود نداشت و این بلوار پس از نامگذاری بلوار فردوس و تاسیس به تبع نام خیابان قبلی که در امتدادش قرار داشت، بلوارفردوس شناخته شد.

به گفته نظری، با این مصوبه بلوار فردوس غرب به نام زنده یاد ناصر حجازی نامگذاری می شود و بلوار فردوس شرق نیز با همان نام بلوارفردوس که سالهاست از سوی مردم شناخته می شود، باقی خواهد ماند.

این عضو شورای شهر همچنین ادامه داد: در جلسه امروز شورا این مسئله به رأی گذاشته شد که از ۱۶ نفر حاضر ۱۱ نفر با آن موافقت کرده و بر این اساس بلوار فردوس غرب به نام ناصر حجازی تغییر نام خواهد داد.

وی بیان کرد: میدان و خیابان پیروزان نیز به دلیل قرارگیری باشگاه پرسپولیس در این محدوده نیز به نام پرسپولیس نام‌گذاری خواهد شد.

انتهای پیام/ منبع: مهر

افزایش عوارض طرح ترافیک از فردا/ بلیت وسایل حمل و نقل عمومی نیم بها می شود

محور هراز از 20 تا 21 آبان ماه مسدود است

علت ربوده شدن دیوار های صوتی در بزرگراه های پایتخت

بررسی علل کاهش آلودگی هوا تهران / آیا طرح ترافیک جدید تاثیرگذار بوده یا نه؟

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی