پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

ترافیک تهران

افزایش عوارض طرح ترافیک از فردا/ بلیت وسایل حمل و نقل عمومی نیم بها می شود

به گفته معاون استانداری استان تهران، به منظور جلوگیری از افزایش آلودگی هوا از فردا علاوه بر نیم بها شدن بلیت وسایل حمل و نقل عمومی، عوارض طرح ترافیک تا 50 درصد افزایش می یابد. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو محمد تقی‌زاده معاون استانداری استان تهران در جلسه کمیته اضطرار آلودگی هوای استان تهران […]

سبحان قالیباف
یکشنبه - ۱۹ آبان ۱۳۹۸

به گفته معاون استانداری استان تهران، به منظور جلوگیری از افزایش آلودگی هوا از فردا علاوه بر نیم بها شدن بلیت وسایل حمل و نقل عمومی، عوارض طرح ترافیک تا 50 درصد افزایش می یابد.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

محمد تقی‌زاده معاون استانداری استان تهران در جلسه کمیته اضطرار آلودگی هوای استان تهران اعلام کرد: از فردا بلیت وسایل حمل و نقل عمومی به مدت چند روز نیم بها خواهد شد و عوارض ورود به محدوده طرح ترافیک نیز تا 50 درصد افزایش می‌یابد.

این مقام مسئول در این راستا بیان کرد: اگر شاخص کیفیت هوای تهران بالاتر از عدد 150 رفت و در شرایط ناسالم برای همه افراد قرار گرفت، احتمال تعطیلی مهدکودک‌ها و مدارس در مقاطع پیش‌دبستانی و دبستان طی سه روز آینده وجود دارد.

به گفته تقی‌زاده، برای جلوگیری از آلودگی بیشتر هوا در تهران از فردا شب، ورود کامیون‌ها به شهر ممنوع می‌شود و پلیس برخورد جدی‌ تری با خودروهای دودزا و موتورسیکلت‌ها خواهد داشت.

معاون استانداری استان تهران تصریح کرد: توصیه ما به مدارس این است که از امروز تا پایان هفته از فعالیت‌های بدنی و ورزش در فضای باز خودداری کنند.

وی اشاره کرد: با توجه به اینکه آلودگی هوا در جنوب و غرب استان تهران بیش از سایر مناطق است، از فردا تا پایان هفته محدودیت‌هایی برای فعالیت صنایع و معادن در این استان خواهیم داشت.

انتهای پیام/ منبع: ایسنا

علت ربوده شدن دیوار های صوتی در بزرگراه های پایتخت

بررسی علل کاهش آلودگی هوا تهران / آیا طرح ترافیک جدید تاثیرگذار بوده یا نه؟

ممنوعیت تردد کامیون ها از 17 تا 3 آبان از مرزهای چهارگانه به سمت عراق

افزایش 30 درصدی ترافیک تهران/ تمهیدات پلیس و شهرداری برای روزهای پر ترافیک مهر ماه

15 درصد از 320 هزار تاکسی موجود در کشور غیر فعال اند

دستورالعمل لازم برای کنترل بر مسافربرهای اینترنتی تهیه شد

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی