پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

داخلی سازی قطعه سایپا

سایپا ۱۴ قطعه دیگر محصولات خود را داخلی سازی کرد/ ادامه برنامه کاهش ارزبری محصولات در سایپا

گروه خودروسازی سایپا با انعقاد قرارداد داخلی سازی محصولات خود در میز سوم تعمیق ساخت داخل، تولید ۱۴ قطعه دیگر از محصولات خود را به شرکت‌های ایرانی واگذار کرد. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو در جریان برگزاری میز سوم تعمیق ساخت داخل در صنعت خودرو گروه خودروسازی سایپا در مجموعه قراردادهایی با سازندگان داخلی […]

سبحان قالیباف
شنبه - ۲۵ آبان ۱۳۹۸

گروه خودروسازی سایپا با انعقاد قرارداد داخلی سازی محصولات خود در میز سوم تعمیق ساخت داخل، تولید ۱۴ قطعه دیگر از محصولات خود را به شرکت‌های ایرانی واگذار کرد.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

در جریان برگزاری میز سوم تعمیق ساخت داخل در صنعت خودرو گروه خودروسازی سایپا در مجموعه قراردادهایی با سازندگان داخلی به ارزش ۵۷۵ میلیارد تومان، ارزبری محصولات خود را سالانه بیش از ۴۷ میلیون یورو کاهش می‌دهد.

در مراسم امضای این قراردادها در تبریز که با مشارکت شرکت‌های سازه‌گستر و مگاموتور برگزار شد، داخلی‌سازی ۱۴ قطعه دیگر از محصولات سایپا در دستورکار قرار گرفت.

با تحقق اهداف میز سوم تعمیق ساخت داخل، با احتساب دستاوردهای دو میز قبلی، در مجموع ۵۳ قطعه از محصولات سایپا با کاهش ارزبری سالیانه ۱۵۰ میلیون یورو بومی‌سازی شده است.

با داخلی سازی قطعات میز سوم، ۴۱۸ یورو برای تولید هر دستگاه خودرو تیبا کاهش ارزبری محقق خواهد شد که با برگزاری دو میز چهارم و پنجم در آینده این رقم به ۶۰۰ یورو خواهد رسید.

گفتنی است گروه خودروسازی سایپا در مجموع سه میز تخصصی تعمیق ساخت داخل قطعات خودرو توانسته ۵۳ قطعه مورد نیاز محصولات خود را داخلی‌سازی کند.

انتهای پیام/

افزایش قیمت خودرو در بازار هیچ ارتباط و نفعی برای خودروسازان ندارد

سایپا در نیمه نخست سال 98 بیش از 181 هزار دستگاه خودرو تولید کرده است

آغاز فروش اینترنتی اعتباری سایپا 111 از فردا

مديرعامل گروه سايپا از واحد تحقيق و توسعه مگاموتور بازدید کرد

افتتاح چهاردهمین دوره از نمایشگاه بین المللی قطعات خودرو

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی