پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

پلیس راهور

آماده باش ماموران پلیس راهور تا روز چهارشنبه

رئیس پلیس راهور تهران بزرگ گفت: مأموران پلیس راهور با توجه به پیش‌بینی هواشناسی مبنی بر بارش برف و باران از امروز تا روز چهارشنبه در آماده باش خواهند بود. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو سردار محمدرضا مهماندار رئیس پلیس راهور تهران بزرگ در خصوص آخرین وضعیت ترافیکی معابر، میادین و بزرگراه‌ها به خصوص […]

سبحان قالیباف
یکشنبه - ۲۶ آبان ۱۳۹۸

رئیس پلیس راهور تهران بزرگ گفت: مأموران پلیس راهور با توجه به پیش‌بینی هواشناسی مبنی بر بارش برف و باران از امروز تا روز چهارشنبه در آماده باش خواهند بود.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

سردار محمدرضا مهماندار رئیس پلیس راهور تهران بزرگ در خصوص آخرین وضعیت ترافیکی معابر، میادین و بزرگراه‌ها به خصوص خیابان‌های واقع در منطقه یک تهران اظهار کرد: هم اکنون معابر واقع در منطقه یک که در روز گذشته به دلیل بارش برف و ازدحام خودروها و عدم برف‌روبی و پاشیدن شن و نمک دچار اختلال شده بود، باز است و روند تردد بدون هیچ‌گونه مشکلی در حال جریان است.

وی در این راستا ادامه داد: پلیس راهور تهران بزرگ تا روز چهارشنبه در آماده‌باش خواهد بود تا با توجه به پیش‌بینی‌های هواشناسی بتواند در هنگام بارش بر جریان ترافیک مدیریت داشته باشد و اگر معبری دچار مشکل شد، بتواند نسبت به بازگشایی آن اقدام کند.

انتهای پیام/ منبع: فارس

غافلگیر نشدیم؛ در ترافیک ماندیم!/ واکنش عجیب شهرداری به مشکلات ترافیکی پس از بارش برف

شاخص کیفیت هوا تهران به عدد 41 رسید

هوای تهران همچنان برای گروه های حساس ناسالم است

ریه های تهرانی ها همچنان میزبان هوا آلوده/ مراجعه 2160 بیمار قلبی-تنفسی به مراکز اورژانس

کودکان، افراد مسن و بیماران تنفسی روز دوشنبه و سه شنبه در سطح شهر تردد نکنند

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی