پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

ایکو-لوگو-ایران خودرو

بیانیه گروه صنعتی ایران خودرو در اطاعت از فرامین مقام معظم رهبری

گروه صنعتی ایران‌ خودرو در بیانه‌ای اعلام کرد: این گروه صنعتی با تاسی به رهنمودهای مقام معظم رهبری تمام اهتمام خود را برای اجرایی کردن «رونق تولید و بومی‌سازی قطعات پیشرفته» با استفاده از توان داخل و شرکت‌های دانش‌بنیان به‌کار خواهد بست. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو رهبرمعظم انقلاب در دیدار با تولیدکنندگان و […]

سبحان قالیباف
شنبه - ۲ آذر ۱۳۹۸

گروه صنعتی ایران‌ خودرو در بیانه‌ای اعلام کرد: این گروه صنعتی با تاسی به رهنمودهای مقام معظم رهبری تمام اهتمام خود را برای اجرایی کردن «رونق تولید و بومی‌سازی قطعات پیشرفته» با استفاده از توان داخل و شرکت‌های دانش‌بنیان به‌کار خواهد بست.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

رهبرمعظم انقلاب در دیدار با تولیدکنندگان و کارآفرینان و فعالان اقتصادی، تولیدکنندگان را فرماندهان، پیشروان، خط شکنان و صفوف مقدم عرصه حیاتی «تولید داخلی، رونق اقتصادی و گسترش رفاه عمومی» خواندند و خاطرنشان کردند: ‌این میدان خطیر، میدان یک جنگ اقتصادی واقعی است.

متن این بیانه به این شرح است :

در دهه چهارم انقلاب اسلامی با اصرار بر حفظ دستاوردهای انقلاب، بر ضرورت تبعیت از رهنمود های داهیانه و مدبرانه رهبر معظم انقلاب حضرت آیت الله خامنه ای، در تدبیر حکیمانه و مصلحت‌جویانه امور به جهت ارتقای عزت‌مندی این ملت و کشور تاکید می‌کنیم .

گروه صنعتی ایران خودرو با تاسی به فرمایش معظم‌له تمام اهتمام و توان خودرا برای اجرایی کردن رونق تولید در کشور در حوزه صنعت خودرو به کار خواهد بست و بر عهد خود که تداوم راه تا استقلال صنعتی کشوراست، با ملت وفادار خواهد ماند.

بی شک یگانه راه تحقق این امر دل بستن به توان‌مندی داخلی و بهره‌گیری از تمام توش و توان برای رونق تولید است. کاری که فرزندان برومند این مرز و بوم در سنگر تولید به ویژه در گروه صنعتی ایران خودرو، بدان اهتمام دارند و برای تحقق آن تلاش می‌کنند.

با افتخار اعلام می‌کنیم، برخلاف آنچه استعمار در تهدیدات ناشی از جنگ اقتصادی تحمیلی می‌پنداشت و علی‌رغم محدودیت‌های پیش‌آمده ناشی از تحریم‌ها و خروج شرکای خارجی این گروه صنعتی از کشور، دلاوران جبهه تولید در این سنگر توانستند سدهای جدی حرکت به سمت رونق تولید را شکسته و این صنعت را به تحرکی جدی دچار کنند.

استقلال و خودکفایی در تولید 221 قطعه در بازه زمانی کمتر از دو سال و کاهش ارزبری 224 میلیون یورو و همچنین افزایش تیراژ روزانه تولید، کاهش تعهدات معوقه، به روزرسانی تحویل فروش فوری خودرو، جمع‌آوری خودروهای دارای کسری قطعه و به صفر رساندن آن تا دی ماه سال جاری، همکاری با قطعه‌سازان داخلی برای بومی‌سازی85 قطعه با فن‌آوری پیشرفته از محصولات ایران خودرو با کاهش ارزبری سالانه 127 میلیون یورویی از جمله دستاوردهایی است که آن را مایه خرسندی می‌دانیم.

همچنین همکاری با دیگر شرکت‌ها برای خودکفایی تولید قطعات پیشرفته خودرو در دستور کار قرار دارد که از جمله می‌توان به همکاری با شرکت‌های زیرمجموعه وزارت دفاع برای خودکفایی و تولید برخی قطعات با فن‌آوری بالا اشاره کرد.

رجا واثق داریم در سایه حمایت ملی از این صنعت، بتوانیم با گام نهادن در مسیر و نقشه راهی که طریق استقلال کشور برای جوانان و ملت غیورمان طرح‌ریزی شده است، چرخی از چرخ‌های توسعه و تعالی را برای داشتن ایرانی آباد، مستقل و آزاد به حرکت درآوریم. انشاءالله

انتهای پیام/

سایت فروش اینترنتی ایران خودرو فعال است

امضا تفاهم نامه ساخت 150 کامیون توسط ایران خودرو دیزل برای قرارگاه خاتم الانبیاء

خدمات پس از فروش ایران‌خودرو در سراسر کشور در حالت آماده‌باش قرار گرفت

برگزاری بزرگ‌ترین آزمون سراسری حوزه خدمات پس از فروش کشور

عبور تجاری سازی روزانه محصولات گروه صنعتی ايران خودرو از مرز 2800 دستگاه

ایران خودرو تولید 17 قطعه با فناوری پیشرفته را به صنعتگران داخلی سپرد

برچسب‌ها : آمار بازدید ایران خودروآمار تولید ایران خودروآمار تولید خودرو ایران خودروآمار تولید روزانه گروه صنعتی ایران خودروآمار فروش ایران خودروآمار فروش محصولات ایران خودروآمارا تولید ایران خودروآمبولانس ایران خودرو دیزلآپشن محصولات ایران خودروآپشن های جدید محصولات ایران خودروآپشن های محصولات ایران خودرواتوبوس ایران خودرو دیزلاتوبوس های ایران خودرو دیزلاحتکار محصولات ایران خودرواختلاف قیمت محصولات ایران خودرواختلاف قیمت کارخانه و بازار محصولات ایران خودروارائه خدمات ایران خودروارتقا کیفی خدمات ایران خودروارتقا کیفیت محصولات ایران خودرواطلاعیه طرح تبدیل ایران خودروافتتاح پروژه عمرانی ایران خودروافزایش تولید ایران خودروافزایش قیمت محصولات ایران خودرواقدامات گروه صنعتی ایران خودروامتیاز خدمات پس از فروش ایران خودرواهداف گروه صنعتی ایران خودروایران خودروتعهدات معوق گروه صنعتی ایران خودروخودروخودروسازانخودروسازیصادرات و امور بین الملل گروه صنعتی ایران خودروصنعت خودرومبارزه با فساد در گروه صنعتی ایران خودرومدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرومعاون فروش و بازاریابی گروه صنعتی ایران خودروگروه صنعتی ایران خودرو

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی