پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

جایگاه سوخت گاز سی ان جی

میزان گاز سی ان جی توزیعی در جایگاه ها افزایش یافت

مدیر طرح سی‌ان‌جی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی گفت: با توجه به افزایش قیمت و سهمیه بندی بنزین میزان گاز سی ان جی توزیعی افزایش یافته است. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو ؛ حسن قلی‌پور مدیر طرح سی‌ان‌جی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی از افزایش روزانه 2 میلیون مترمکعبی فروش CNG‌ پس از افزایش نرخ […]

سبحان قالیباف
شنبه - ۲ آذر ۱۳۹۸

مدیر طرح سی‌ان‌جی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی گفت: با توجه به افزایش قیمت و سهمیه بندی بنزین میزان گاز سی ان جی توزیعی افزایش یافته است.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو ؛ حسن قلی‌پور مدیر طرح سی‌ان‌جی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی از افزایش روزانه 2 میلیون مترمکعبی فروش CNG‌ پس از افزایش نرخ بنزین خبر داد و اظهار کرد: تاکنون به‌طور میانگین روزانه 19 میلیون مترمکعب گاز طبیعی فشرده (سی‌ان‌جی) در جایگاه‌های عرضه سی‌ان‌جی کشور توزیع می‌شد که این رقم با اعلام طرح سهمیه‌بندی بنزین و هم‌زمان با اجرای این طرح به‌طور میانگین به روزانه 21 میلیون مترمکعب رسیده است.

وی با بیان اینکه خودروهای دوگانه‌سوز اکنون امکان استفاده از سهمیه بنزین خود را هم دارند، توضیح داد: پیش‌بینی ما این است که با اتمام سهمیه بنزین ماهانه، مقدار مصرف سی‌ان‌جی در کشور، حدود 2 میلیون مترمکعب دیگر افزایش یابد.

این مقام مسئول با اشاره به اینکه زمان فعلی برای پیش‌بینی دقیق زود است و امیدواریم تا پایان آذرماه بتوانیم مقدار دقیق این افزایش را اعلام کنیم، گفت: پیش‌بینی ما این است که میزان مصرف سی‌ان‌جی در کشور به حدود روزانه 24 میلیون مترمکعب برسد.

قلی‌پور ضمن تاکید بر آمادگی جایگاه‌های عرضه سی‌ان‌جی در سراسر کشور برای عرضه گاز طبیعی فشرده مورد نیاز خودروهای دوگانه‌سوز به هموطنان گفت: خوشبختانه با افزایش تعداد جایگاه‌های عرضه سی‌ان‌جی در سطح کشور، هم‌اکنون ظرفیت مناسبی به لحاظ عرضه سی‌ان‌جی به خودروها در کشور وجود دارد.

انتهای پیام/ منبع: تسنیم

کاهش 10 تا 15 درصدی مصرف گاز سی ان جی

بیش از 360 لیتر بنزین در کارت سوخت خودروهای شخصی ذخیره نمی شود

سقف ذخیره سازی بنزین در کارت سوخت 360 لیتر خواهد بود

خودرو و موتور برقی دردی از آلودگی هوا دوا نمی کند

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی