پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

نوسازی ناوگان تاکسی-ایران خودرو

بازپرداخت وام 50 میلیونی تاکسیرانی چقدر است؟

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهر تهران شرایط دریافت وام ۵۰ میلیونی برای نوسازی تاکسی‌ های پایتخت را اعلام کرد. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو علیرضا قنادان مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهر تهران در خصوص ارائه وام ۵۰ میلیونی به تاکسیران‌ها برای تعویض خودرو اظهار کرد: وامی که ابتدا طراحی شد، ۴۰ میلیون تومان با بهره ۴درصد […]

سبحان قالیباف
چهارشنبه - ۶ آذر ۱۳۹۸

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهر تهران شرایط دریافت وام ۵۰ میلیونی برای نوسازی تاکسی‌ های پایتخت را اعلام کرد.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

علیرضا قنادان مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهر تهران در خصوص ارائه وام ۵۰ میلیونی به تاکسیران‌ها برای تعویض خودرو اظهار کرد: وامی که ابتدا طراحی شد، ۴۰ میلیون تومان با بهره ۴درصد بود، ولی در حال حاضر آن را به ۵۰میلیون تومان افزایش داده‌ایم؛ به این ترتیب بخش قابل توجهی از قیمت خودرو پوشش داده می‌شود.

وی افزود: بازپرداخت این وام نیز ماهانه کمتر از یک میلیون تومان است، البته تاکسیران‌ها می‌توانند از وام ۴۰میلیونی نیز استفاده کنند که بازپرداخت آن حدود ۷۰۰هزار تومان در ماه است.

قنادان ادامه داد: اگر فردی بخواهد از بانک چنین وامی دریافت کند، باید دو ضامن رسمی و گواهی کسر از حقوق داشته باشند؛ اما شرایطی که برای تاکسیران‌ها در نظر گرفته‌ایم، این‌گونه نیست؛ همچنین از تاکسیران یک‌ فقره چک دریافت و خودرو به‌عنوان ضمانت در نظر گرفته می‌شود.

انتهای پیام/

هیچ گونه تصمیمی برای افزایش کرایه تاکسی گرفته نشده است

بهره برداری از پایانه شهید چراغی

رشد مسافر تاکسی پایتخت

پرداخت 50 درصدی حق بیمه تاکسیداران

لزوم اختصاص بخشی از درآمدهای دولت به حمل و نقل عمومی

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی