پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

بارش باران

ورود سامانه بارشی جدید از روز یکشنبه

سازمان هواشناسی از ورود سامانه بارشی جدید به کشور طی یکشنبه آینده خبر داد. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو بر اساس نقشه‌های همدیدی و آینده‌نگری سازمان هواشناسی کشور با ورود سامانه بارشی جدید به کشور امروز و فردا در مناطق سردسیر و مرتفع بارش برف یا برف و باران پیش بینی می‌شود. بر این […]

سبحان قالیباف
پنجشنبه - ۷ آذر ۱۳۹۸

سازمان هواشناسی از ورود سامانه بارشی جدید به کشور طی یکشنبه آینده خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

بر اساس نقشه‌های همدیدی و آینده‌نگری سازمان هواشناسی کشور با ورود سامانه بارشی جدید به کشور امروز و فردا در مناطق سردسیر و مرتفع بارش برف یا برف و باران پیش بینی می‌شود.

بر این اساس علاوه بر بهبود تدریجی کیفیت هوا در شمال غرب، در برخی مناطق استان‌های واقع در شمال غرب و غرب، بارش باران و برف پیش بینی شده است.

فردا علاوه بر شمال غرب و غرب برخی مناطق واقع در ارتفاعات و دامنه‌های البرز مرکزی در استان‌های قزوین، البرز و تهران بارش برف، باران و وزش باد و در مناطقی از غرب کشور از جمله ایلام، خوزستان و غرب خلیج‌فارس رگبار باران و رعد و برق و وزش باد پیش بینی می‌شود.

شدت بارش امروز در جنوب آذربایجان غربی، غرب کردستان و شمال غرب کرمانشاه است. از سحر جمعه (فردا) به تدریج از شدت آلودگی در تهران،‌کرج، اراک، قم و اصفهان کاسته خواهد شد. جمعه برای برخی مناطق شمال غرب، غرب، غرب خلیج‌فارس و ارتفاعات زاگرس مرکزی پیش بینی می‌شود.

سازمان هواشناسی اعلام کرده از اواخر وقت یکشنبه آینده و طی دوشنبه با ورود سامانه بارشی جدید به کشور، شمال غرب، غرب، جنوب غرب، استان‌های ساحلی دریای خزر و دامنه‌های شمالی و جنوبی البرز غربی و مرکزی تحت تاثیر قرار می‌گیرند.

در اکثر مناطق کشور به طور نسبی تا روز یکشنبه روند تدریجی افزایش دما برقرار است، به ویژه استان‌های اردبیل، گیلان، مازندران و گلستان تا یکشنبه آینده روند افزایش تدریجی دما 3 تا 6 درجه روی خواهد داد.

انتهای پیام/

کیفیت هوای پایتخت طی فردا بهتر خواهد شد

هوای تهران برای گروه‌های حساس ناسالم است

افزایش آلودگی هوای پایتخت نسبت به ساعات اولیه روز

هوای تهران دوباره در وضعیت ناسالم قرار گرفت

فردا آسمان تهران صاف تا قسمتی ابری است

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی