پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

مسافربرهای شخصی

سهمیه بنزینی برای مسافربرهای شخصی تعیین نمی شود

معاون حمل و نقل ترافیک شهرداری تهران گفت: با توجه به اینکه مسافربرهای شخصی ساماندهی نشده اند نمی توان سهمیه بنزینی برای آنها تعیین کرد. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو محسن پور سید آقایی معاون حمل و نقل ترافیک شهرداری تهران در خصوص وضعیت بنزین مسافربرهای شخصی، اظهار کرد: مسافربرهای شخصی از آنجایی که […]

سبحان قالیباف
شنبه - ۹ آذر ۱۳۹۸

معاون حمل و نقل ترافیک شهرداری تهران گفت: با توجه به اینکه مسافربرهای شخصی ساماندهی نشده اند نمی توان سهمیه بنزینی برای آنها تعیین کرد.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

محسن پور سید آقایی معاون حمل و نقل ترافیک شهرداری تهران در خصوص وضعیت بنزین مسافربرهای شخصی، اظهار کرد: مسافربرهای شخصی از آنجایی که ساماندهی ندارند، نمیتوان سهمیه ای برای آنها تعیین کرد.

معاون شهردار تهران با بیان اینکه براساس قانون مدیریت حمل و نقل عمومی در داخل شهرها برعهده شهرداری‌ها است تشریح کرد: برای مسافربرهای شخصی سهمیه ای در نظر گرفته نشده اما تاکسی‌های اینترنتی سهمیه دارند و مسافربرهای شخصی می توانند در این شرکت های اینترنتی فعالیت کنند.

پورسید آقایی در این راستا اشاره کرد: اگر رانندگان مسافرکش‌های شخصی در این شرکت های اینترنتی عضو شوند علاوه بر اینکه موضوع جا به جایی مسافران ساماندهی می شود؛ رانندگان نیز می توانند از سهمیه شرکت های مسافربر اینترنتی استفاده کنند و در نهایت قیمت ها افزایش پیدا نمی کند.

انتهای پیام/

وزیر نفت از کاهش مصرف بنزین کشور خبر داد

کاهش روزانه 19 میلیون لیتر مصرف بنزین در کشور

میزان گاز سی ان جی توزیعی در جایگاه ها افزایش یافت

سهمیه بنزین خودروهای شخصی قابل انتقال به ماه بعدی است

بیش از 360 لیتر بنزین در کارت سوخت خودروهای شخصی ذخیره نمی شود

اعلام سهمیه سوخت سواری های عمومی بین شهری

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی