پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

گواهی معاینه فنی

7 میلیون خودرو هنوز به مراکز معاینه فنی مراجعه نکرده اند

به گفته مدیرعامل سازمان اتحادیه حمل و نقل همگانی کشور؛ با توجه به اینکه روزانه حدود 45 هزار خودرو برای دریافت معاینه فنی به مراکز مراجعه می کنند اما همچنان 7 میلیون خودرو به مراکز معاینه فنی مراجعه نکرده اند. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو سعید قیصر مدیرعامل سازمان اتحادیه حمل و نقل همگانی […]

سبحان قالیباف
شنبه - ۹ آذر ۱۳۹۸

به گفته مدیرعامل سازمان اتحادیه حمل و نقل همگانی کشور؛ با توجه به اینکه روزانه حدود 45 هزار خودرو برای دریافت معاینه فنی به مراکز مراجعه می کنند اما همچنان 7 میلیون خودرو به مراکز معاینه فنی مراجعه نکرده اند.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

سعید قیصر مدیرعامل سازمان اتحادیه حمل و نقل همگانی کشور در خصوص سهمیه بنزین خودروهایی که فاقد معاینه فنی هستند،‌ اظهار کرد: ما نباید موانع مختلف برای مردم ایجاد کنیم و ایجاد این موانع کار کارشناسی و دقیقی نیست و باید بر اساس یک ساختار فرهنگی به نحوی عمل کنیم که مردم بپذیرند به مراکز معاینه فنی خودرو برای سلامت خود و خانواده‌شان مراجعه کنند.

این مقام مسئول با توضیح این موضوع که سهمیه بنزین خودروهایی که فاقد معاینه فنی هستند حذف نخواهد شد، ادامه داد: بهتر است در این خصوص به سمت فرهنگ‌سازی برویم تا مردم هم برای معاینه فنی خودروها به مراکز مشخص شده مراجعه کنند.

وی اشاره کرد: به طور میانگین روزانه 40 تا 45 هزار خودرو به مراکز معاینه فنی در سراسر کشور مراجعه و نسبت به دریافت معاینه فنی خودرو اقدام می‌کنند.

مدیرعامل سازمان اتحادیه حمل و نقل همگانی کشور تشریح کرد: یک عزم و اراده جدی برخورد با افرادی که به مراکز معاینه فنی مراجعه نمی‌کنند باید صورت گیرد و راهکار آن هم حضور پررنگ پلیس راهنمایی و رانندگی و اعمال خودروهایی که فاقد معاینه فنی هستند و تا وقتی این اتفاق نیفتد طبیعتاً مردم برایشان معاینه فنی خیلی اولویت ندارد و حضورشان در این مراکز کمرنگ می‌شود.

وی تاکید کرد : حدود 7 میلیون خودرویی که واجد شرایط معاینه فنی هستند تاکنون به مراکز معاینه فنی مراجعه نکردند.

انتهای پیام/ منبع: فارس

ماجرای لاستیک اجاره ای برای معاینه فنی خودرو چیست؟

نوبت دهی آنلاین معاینه فنی تهران (فیلم)

جدول ساعات کاری مراکز معاینه فنی در ماه مبارک رمضان

شلوغی مراکز معاینه فنی در روزهای اول مهر ماه از زبان مردم

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی