پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

نمایشگاه خودرو تهران

نمایشگاه خودرو تهران در بهمن ماه 4 ساله می شود/ نمایشگاه خودرو تهران 98 (1)

چهارمین نمایشگاه خودرو تهران قرار است در تاریخ 24 الی 27 بهمن ماه 98 و با رویکرد رونق تولید و نهضت ساخت داخل برگزار شود. به گزارش پایگاه خبری رسمی جوان خودرو چهارمين نمايشگاه خودرو، قطعات، لوازم يدكي و خدمات پس از فروش تهران با رویکرد «رونق تولید، نهضت ساخت داخل، دستاوردها و نیازمندی ها» […]

میلاد میرعابدینی
دوشنبه - ۱۱ آذر ۱۳۹۸

چهارمین نمایشگاه خودرو تهران قرار است در تاریخ 24 الی 27 بهمن ماه 98 و با رویکرد رونق تولید و نهضت ساخت داخل برگزار شود.

به گزارش پایگاه خبری رسمی جوان خودرو

چهارمين نمايشگاه خودرو، قطعات، لوازم يدكي و خدمات پس از فروش تهران با رویکرد «رونق تولید، نهضت ساخت داخل، دستاوردها و نیازمندی ها» در بهمن ماه سال جاری برپا خواهد شد.
به گزارش خبرنگار ما، مجموعه نمایشگاهی شهر آفتاب همچون سه دوره قبل از 24 تا 27 بهمن ماه سال جاری میزبان برپایی چهارمين نمايشگاه خودرو، قطعات، لوازم يدكي و خدمات پس از فروش تهران خواهد بود.

پس از تجارب ارزشمند در برگزاری دوره های اول و دوم نمایشگاه خودرو تهران در سال های 95 و 96، این روزها به واسطه تحریم های شدید و یک جانبه صنعت خودرو، دیگر شاهد رونق گذشته در نمایشگاه های خودرو نبوده ایم.

چهارمين نمايشگاه خودرو، قطعات، لوازم يدكي و خدمات پس از فروش تهران، در شرایطی برگزار می شود که برندهای معدودی در بازار خودرو کشور مشغول فعالیت هستند و در عمل می توان گفت که در یکی 2 سال اخیر خودرو جدیدی نیز به صورت گسترده پا به بازار خودرو نگذاشته است.

جمیع این موارد موجب شده است تا تیم برگزار کننده نمایشگاه خودرو تهران با تعیین مسیری جدید، چهارمین دوره نمایشگاه را برگزار کنند.

برگزارکنندگان نمایشگاه خودرو تهران با هدف گذاری حمایت از تولید داخلی، چهارمین نمایشگاه خودرو را با رویکرد «رونق تولید، نهضت ساخت داخل، دستاوردها و نیازمندی ها» بر پا خواهند کرد.

یادآور می شود: چهارمين نمايشگاه خودرو، قطعات، لوازم يدكي و خدمات پس از فروش تهران، ۲۴ تا ۲۷ بهمن ماه امسال در مجموعه نمایشگاهی شهر آفتاب از ساعت 10 تا 17 میزبان علاقمندان و شرکت کنندگان خواهد بود.

نمایشگاه خودرو تهران (25)/ مهمترین رویداد خودرویی 97 به کار خود پایان داد

نمایشگاه خودرو تهران (۲۴)/ دلجویی خودروسازان از معترضان

نمایشگاه خودرو تهران (16)/ افتتاحیه نمایشگاه خودرو تهران 97

 

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی