پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

خودروهای گازسوز

تمامی خودروهای عمومی کمک بلاعوض برای دوگانه سوز شدن دریافت می کنند

مدیرعامل شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی از دریافت کمک بلاعوض تمامی خودروهای عمومی برای دوگانه سوز شدن خبر داد. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو علیرضا صادق آبادی مدیرعامل شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی اظهار کرد: در جلسه شورای عالی اقتصاد؛ به پیشنهاد مشترک وزارت نفت و سازمان برنامه و بودجه […]

سبحان قالیباف
سه شنبه - ۱۲ آذر ۱۳۹۸

مدیرعامل شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی از دریافت کمک بلاعوض تمامی خودروهای عمومی برای دوگانه سوز شدن خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

علیرضا صادق آبادی مدیرعامل شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی اظهار کرد: در جلسه شورای عالی اقتصاد؛ به پیشنهاد مشترک وزارت نفت و سازمان برنامه و بودجه مصوب شد 6500 میلیارد تومان کمک بلاعوض برای دوگانه سوز کردن بیش از یک میلیون و چهارصد هزار وانت، تاکسی، ون و دیگر مسافربر‌های شخصی اختصاص یابد.

وی در این راستا اشاره کرد: هدف از این اقدام حمایت و کاهش هزینه‌های حمل و نقل عمومی و بهبود هوای شهرها، به استناد ماده 12 قانون رفع موانع تولید رقابت پذیر است.

این مقام مسئول همچنین توضیح داد: براین اساس دولت مکلف می‌شود برای تبدیل خودرو‌های عمومی و مسافر بر شخصی بنزین سوز به سی ان جی سوز (کارخانه‌ای و کارگاهی)، اصل و فرع تسهیلات مالی را که به مالکان خودرو‌ها یا کارخانه‌ها پرداخت می‌شود، تضمین و بازپرداخت نماید.

به گفته صادق آبادی، این مصوبه بیش از یک میلیون و چهارصد هزار خودرو را در بر گرفته و کل خودرو‌های تاکسی، وانت، ون و مسافربر شخصی کشور را شامل می‌شود.

وی تشریح کرد:سقف تعهد دولت در این مصوبه برای پرداخت کمک بلاعوض به مالکان خودرو‌های یاد شده، بیش از 6 هزار و پانصد میلیارد تومان می‌باشد که از محل صرفه جویی در مصرف بنزین سهمیه‌ای تامین و پرداخت خواهد شد.

انتهای پیام/ منبع: صدا و سیما

تمامی خودروهای عمومی کمک بلاعوض برای دوگانه سوز شدن دریافت می کنند

کاهش 28 درصدی تولید دوگانه سوزها / تولید تیبا دوگانه سوز متوقف شد

فروش اقساطی خودروهای دوگانه سوز سمند و 405 (ویژه مهر 96)

استقبال از آریسان، وانت جدید ایران خودرو

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی