پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

تجدید نظر در سهمیه سوخت تاکسی‌های بنزین سوز شاغل در فرودگاه امام

مدیرعامل شرکت تاکسیرانی از پیگیری برای تجدید نظر در سهمیه سوخت خودروهای بنزین سوز شاغل در فرودگاه امام خبر داد. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو علیرضا قنادان مدیرعامل شرکت تاکسیرانی در کانال خود در فضای مجازی نوشت: «امروز بر اساس اطلاعاتی که از مسائل شما عزیزان به دستم رسیده بود مطالب زیر در جلسه […]

سبحان قالیباف
چهارشنبه - ۱۳ آذر ۱۳۹۸

مدیرعامل شرکت تاکسیرانی از پیگیری برای تجدید نظر در سهمیه سوخت خودروهای بنزین سوز شاغل در فرودگاه امام خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

علیرضا قنادان مدیرعامل شرکت تاکسیرانی در کانال خود در فضای مجازی نوشت: «امروز بر اساس اطلاعاتی که از مسائل شما عزیزان به دستم رسیده بود مطالب زیر در جلسه ستاد تنظیم بازار استان به ریاست استاندار محترم تهران مطرح شد:

۱- در مورد صدور کارت سوخت جدید خودروهای ون که دارای پروانه تاکسیرانی هستند با سهمیه ماهانه ۶۰۰ لیتر پیگیری شد. (البته در این خصوص دیروز هم با مدیر پروژه اصلاح قیمت بنزین در وزارت نفت و عزیزان سازمان شهرداریها و اتحادیه هم صحبت کرده بودم) چون از زمان صدور کارتهای جدید، کارتهای قبلی باطل می‌شود مقرر شده نهایتا ظرف یکی دو هفته آینده صدور این کارتها خارج از نوبت و به شکلی انجام شود که بلافاصله به دست عزیزان تاکسیران برسد تا مشکلی برای کار نداشته باشند. ما هم در سازمان تاکسیرانی تهران به تاکسیرانان اطلاع رسانی دقیق خواهیم کرد.

۲- در خصوص تاکسی‌های بنزین سوز شاغل در فرودگاه امام (ره) و خطوط حومه‌ای تهران مشکل کمبود سهمیه مطرح شد. انشالله در حال پیگیری هستیم که سهمیه سوخت این خودروها مشابه ناوگان عمومی بین شهری محاسبه شود.

۳- درخصوص مشکل بیمه تامین اجتماعی هم پیرو گزارشاتمان در جلسات هفته قبل، معاون سازمان تامین اجتماعی به دعوت استاندار محترم در جلسه امروز حاضر بودند که اعلام شد موافقت نامه ‌ای بین سازمان شهرداریها و سازمان تامین اجتماعی تنظیم شده که ظرف هفته‌های آینده امضا می‌شود. بر اساس این موافقت نامه مسایل بیمه تاکسیرانان جدیدالورود هم در تهران و هم در سراسر کشور حل خواهد شد. پیگیری این مساله را تا حل نهایی ادامه خواهیم داد. (در زمینه حل این مساله عزیزان در سازمان شهرداری‌ها و اتحادیه تاکسیرانی‌های کشور زحمات زیادی کشیده‌اند که جای تشکر و خدا قوت دارد.)

۴- در مورد تخصیص برخی مراکز CNG در سطح شهر تهران که صرفا به خدمات رسانی تاکسی‌ها اختصاص یابد قبلا مکاتبه کرده بودیم. این هفته نیز پیگیری و مصوب شد تا انشالله بزودی محل این مراکز تعیین شود.

۵- گزارشاتی که در جلسه از نظم و قاعده‌مندی عمده تاکسی‌های تهران در طول هفته‌های اخیر از سوی نهادهای نظارتی در جلسه ارایه شد برای بنده در کسب امتیازات مناسب برای تاکسیرانان بسیار راهگشا بود. بنده نیز به نوبه خودم از شما عزیزان سپاسگزارم و خواهش می‌کنم با حفظ همین قانونمندی به ما در تحقق موارد بالا کمک کنید.

۶- نهایتا اینکه به همگی اطمینان می‌دهم بررسی‌های ما در مورد محاسبه دقیق تغییرات قیمت تمام شده خدمات انواع تاکسی‌ها در نرخ کرایه فراموش نشده و در حال پیگیری آن موضوع هم هستیم.»

انتهای پیام/

لزوم حمایت دولت از حمل و نقل عمومی/ سهمیه بنزین تاکسی ها باید افزایش پیدا کند

هیچ گونه تصمیمی برای افزایش کرایه تاکسی گرفته نشده است

بهره برداری از پایانه شهید چراغی

رشد مسافر تاکسی پایتخت

پرداخت 50 درصدی حق بیمه تاکسیداران

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی