پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

تیگو 7

مدیران خودرو در رتبه نخست رضایتمندی مشتریان

شرکت مدیران خودرو بازهم رتبه نخست رضایت مندی مشتریان را از آن خود کرد. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو بر اساس ارزیابی سازمان بازرسی کیفیت و استاندارد ایران ، در 6 ماهه اول سال 98 ، شرکت مدیران خودرو بازهم موفق به کسب رتبه نخست در ارزیابی میزان رضایت مشتریان گردید ،این ارزیابی مرتبط […]

سبحان قالیباف
چهارشنبه - ۱۳ آذر ۱۳۹۸

شرکت مدیران خودرو بازهم رتبه نخست رضایت مندی مشتریان را از آن خود کرد.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

بر اساس ارزیابی سازمان بازرسی کیفیت و استاندارد ایران ، در 6 ماهه اول سال 98 ، شرکت مدیران خودرو بازهم موفق به کسب رتبه نخست در ارزیابی میزان رضایت مشتریان گردید ،این ارزیابی مرتبط با میزان رضایت مشتریان در مورد نحوه و زمان حل مشکلات است.

ارزیابی فوق میان شرکت های فعال فعلی در عرصه صنعت خودروسازی شکل گرفته است که شامل شرکتهای سایپا ، ایران خودرو ، مدیران خودرو ، گروه بهمن ، کرمان موتور و گروه راین است.

در این ارزیابی سازمان استاندارد شرکت مدیران خودرو در جایگاه نخست قرار گرفت و پس از آن گروه خودروسازی سایپا قرار گرفته است.

لازم به ذکر است که شرکت مدیران خودرو برای 3 سال پیاپی است که در ارزیابی سازمان استاندارد در بحث ارزیابی میزان مشتری مداری رتبه نخست را از آن خود نموده است.

همچنین این شرکت موفق به کسب رتبه نخست در خدمات فروش و بیشترین ارتقاء در بحث خدمات پس از فروش گردیده است.

شرکت مدیران خودرو در سالهای اخیر با صرف انرژی و سرمایه گذاری مناسب در بحث خدمات مرتبط با مشتری ارتقاء بسیار مناسبی را داشته است.

انتهای پیام/

وضعیت مناسب قطعات یدکی محصولات شرکت مدیران خودرو

شرایط فروش محصولات مدیران خودرو اعلام شد

عرضه دوباره آریزو 6 به بازار

خودرو X33 مدیران خودرو را با اقساط 60 ماه بخرید

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی