پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

موتورسیکلت در خیابان

پرداخت وام به متقاضیان برای تعویض موتورسیکلت های فرسوده

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران خبر داد: طی هفته آینده به افرادی که می‌خواهند موتور‌سیکلت خود را تعویض کنند، وام 4 درصدی ارائه می کنیم. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو محسن پور سید آقایی معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران در جلسه کارگروه ملی کاهش آلودگی هوای کلانشهر‌ها با […]

سبحان قالیباف
پنجشنبه - ۱۴ آذر ۱۳۹۸

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران خبر داد: طی هفته آینده به افرادی که می‌خواهند موتور‌سیکلت خود را تعویض کنند، وام 4 درصدی ارائه می کنیم.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

محسن پور سید آقایی معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران در جلسه کارگروه ملی کاهش آلودگی هوای کلانشهر‌ها با موضوع اسقاط موتورسیکلت‌ها اظهار کرد: از مجموع 11 میلیون و 500 هزار موتورسیکت در کشور 3 میلیون موتورسیکلت مربوط به شهر تهران است که شماره گذاری شده‌اند.

وی با بیان اینکه مقرر شده است که طی هفته آینده به افرادی که می‌خواهند موتور‌سیکلت خود را تعویض کنند، وام 4 درصدی ارائه دهیم، افزود: به همین منظور حدود 30 هزار موتورسیکلت برای تعویض آماده شده است و قیمت این موتور‌ها حدود 12 میلیون تومان است.

پورسیدآقایی گفت: همچنین اسقاط موتورسیکلت‌ها دردی از کاهش آلودگی هوا در تهران دوا نمی‌کند و باید برای کاهش آلودگی هوای کلانشهری مانند تهران فکر اساسی کرد.

انتهای پیام/ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

تعیین تکلیف 2 هزار موتورسیکلت توقیفی در پارکینگ ها

افزایش تصادفات رانندگی با نزدیک شدن به روزهای پایانی تابستان

برای تولیدکننده مانع تراشی نکنید خودش حمایت است

کارت سوخت خودروها و موتورسیکلت های فرسوده باطل می شود

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی