پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

خودروهای الکتریکی اپل

خودروهای الکتریکی اپل وارد بازار می شود

براساس منابع خبری معتبر ،پروژه‌ی تایتان (پروژه‌ی خودروی اپل ) در حال پیشروی می باشد . این پروژه که در حال حاضر با همکاری   600 نفر می باشد ، گفته می شود که به سه برابر افزایش پیدا خواهد کرد و به زودی 1800 پرسنل روی این پروژه فعالیت می‌کنند تا خودروی اپل برای سال […]

javankhodro
جمعه - ۳ مهر ۱۳۹۴

براساس منابع خبری معتبر ،پروژه‌ی تایتان (پروژه‌ی خودروی اپل ) در حال پیشروی می باشد . این پروژه که در حال حاضر با همکاری   600 نفر می باشد ، گفته می شود که به سه برابر افزایش پیدا خواهد کرد و به زودی 1800 پرسنل روی این پروژه فعالیت می‌کنند تا خودروی اپل برای سال 2019 میلادی آماده شود.

با توجه به اینکه این کمپانی هیچ تجربه ای در زمینه تولید خودرو ندارد با استخدام متخصصان حوزه‌ی خودرو از جمله مهندسان کمپانی تسلا ، نشان داد که جاه‌طلبی و انگیزه بسیار بالایی برای عرضه‌ی این خودرو براساس زمان‌بندی مشخص دارد.با اینکه براساس گزارشات قبلی مبنی بر مذاکره‌ی کوپرتینونشین‌ها با دپارتمان خودروهای موتوری کالیفرنیا، تولید خودروی بدون راننده در دستور کار بلند مدت اپل قرار دارد، ولی قطعا اولین نسخه‌ی خودروی الکتریکی این کمپانی کاملا بدون راننده نخواهد بود.

به گفته‌ی وال‌استریت ژورنال تاریخ عرضه‌ی آن زمانی است که مهندسان اپل کاملا نسخه‌ی نهایی و امکانات آن را تایید کنند بنابراین هدف‌گذاری برای رونمایی از خوردوی اپل موسوم به Apple Car در سال 2019 به معنای آماده بودن این وسیله نقلیه برای عرضه نیست و به نظر می‌رسد مشتریان علاقمند حداقل باید 4 سال دیگر صبر کنند.به نظر می‌رسد اپل در کارخانه‌ی سری خود ، واقع در Sunnyvale کالیفرنیا که با کد SG5 شناخته می‌شود، قصد دارد مستقیما به جنگ تسلا، گوگل و اوبر برود.

خودروهای الکتریکی اپل

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی