پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

پژو 206 و پژو 207

تعمیرات خارج از شبکه ایران خودرو علت احتمالی نقص بخاری

پايگاه اطلاع‌رساني ایران خودرو در ارتباط با فيلم منتشر شده در شبکه های اجتماعی مبنی بر وجود نقص فني در بخاری پژو 206 و 207 كه منجر به ترکیدگی لوله و سوختگي راننده سرنشین شده، در اطلاعيه اي اعلام كرد: از ابتدای تولید ۲۰۶ هیچ تغییری در ناحیه مربوط به لوله های بخاری و یا […]

سبحان قالیباف
شنبه - ۲۳ آذر ۱۳۹۸

پايگاه اطلاع‌رساني ایران خودرو در ارتباط با فيلم منتشر شده در شبکه های اجتماعی مبنی بر وجود نقص فني در بخاری پژو 206 و 207 كه منجر به ترکیدگی لوله و سوختگي راننده سرنشین شده، در اطلاعيه اي اعلام كرد: از ابتدای تولید ۲۰۶ هیچ تغییری در ناحیه مربوط به لوله های بخاری و یا محافظ مجموعه بخاری و اتصالات انجام نشده و این خودرو مانند طرح پژویی و با پوشش محافظ در حال تولید است.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

جنس لوله‌های اتصال آب به رادیاتور بخاری از مواد مقاوم مقابل حرارت بوده و امکان خرابی یا شکستگی بدون عوامل بیرونی وجود ندارد. ضمن اینکه پوشش حفاظتی از جنس فوم نیز در محل تعبیه شده که حتی در صورت خرابی اورینگ‌‌ها از پاشش آب جلو گیری می‌کند.

این اطلاعیه تصریح کرده فیلم منتشر شده از شبکه خراسان مرتبط با سه دستگاه خودرو است که مشتری محترم، ترکیدگی لوله بخاری را اعلام است. این در صورتی است که طبق نتایج استعلام به عمل آمده از کل شبکه خدمات پس از فروش ایران‌خودرو تا کنون هیچ موردی با این موضوع گزارش نشده است.

در اين اطلاعيه تصریح شده،‌ خودروهای اعلامی در این فیلم مربوط به تولیدات سال‌های ۸۵ ، ۹۰ و ۹۳ است و مشتری احتمالا خارج از شبکه، اقدام به تعمیرات احتمالی کرده است. بنابراین برای ریشه یابی ایراد و تاثیر عوامل ثانویه مانند تصادفات احتمالی یا دست‌کاری‌های غیر مجاز و خارج از نمایندگی لازم است، خودروها مورد بررسی قرار گیرند.

تاکید می‌شود براساس بررسی‌های به عمل آمده، این اتفاق به هیچ وجه به عنوان یک اشکال ساختاری و شایع در تولید این خودروها نیست و ايرادي در اين زمينه به نمايندگي‌هاي خدمات پس از فروش ايران خودرو گزارش و يا مراجعه نشده است.

شایان ذکر است که برخلاف آنچه سازندگان این گزارش سعی در القای آن دارند، خودروهای مذکور به هیچ وجه چنین اشکال فنی‌ای را از منظر ساختاری ندارد و کنترل کیفیت این بخش از خودروها حاکی از سلامت و بدون اشکال بودن تولید محصولات در این بخش است و جای نگرانی ندارد.

مشتريان محترم درصورت مواجهه با مشکل ادعا شده مي توانند به نمايندگي‌های مجاز ايران‌خودرو مراجعه كنند.

انتهای پیام/

در رنج قیمت ۴۰۰ تا ۵۰۰ میلیون تومان، سوزوکی گرند ویتارا بخریم یا کیا اسپرتیج؟!

مديريت بهره گيري از توان و ظرفيت داخلي

آمادگی ایران خودرو براِی توليد روزانه 400 دستگاه خودرو دوگانه سوز

مرتضی شفیعی عضو هیئت مدیره ایران خودرو شد

شرایط فروش 2 محصول ایران خودرو

افزایش تولید روزانه ایران خودرو به ۲هزار دستگاه تا پایان آذرماه امسال 

«زالی» مدیرعامل ایران خودرو دیزل شد

کاهش ارزبری 127 میلیون یورویی با داخلی سازی قطعات محصولات ایران خودرو

برچسب‌ها : SUV ایران خودروآدرس ایران خودرو تبریزآزمايشگاه هاي آلايندگي ایران خودروآزمون سراسری پرسنل ایران خودروآغاز طرح تبدیل محصولات ایران خودروآمار بازدید ایران خودروآمار تولید ایران خودروآمار تولید خودرو ایران خودروآمار تولید روزانه گروه صنعتی ایران خودروآمار تولید محصولات ایران خودروآمار فروش ایران خودروآمار فروش محصولات ایران خودروآمبولانس ایران خودرو دیزلآپشن محصولات ایران خودروآپشن های جدید محصولات ایران خودروآپشن های محصولات ایران خودرواتوبوس ایران خودرو دیزلاتوبوس های ایران خودرو دیزلاحتکار خودرو در ایران خودرو شیرازاحتکار محصولات ایران خودرواختلاف قیمت محصولات ایران خودرواقدامات گروه صنعتی ایران خودرواهداف گروه صنعتی ایران خودروایران خودروتعهدات معوق گروه صنعتی ایران خودروصادرات و امور بین الملل گروه صنعتی ایران خودرومبارزه با فساد در گروه صنعتی ایران خودرومدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرومعاون فروش و بازاریابی گروه صنعتی ایران خودروگروه صنعتی ایران خودرو

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی