پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

گمرک بوشهر هم میزبان تعداد زیادی خودرو وارداتی است

استاندار بوشهر گفت: دپو تعداد زیادی خودرو در گمرک بوشهر یک مشکل مردمی است که انتظار می رود با نگاه کارشناسی هرچه سریعتر رفع شود. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو عبدالکریم گراوند استاندار بوشهر اظهار کرد: در راستای بهبود وضعیت صادرات و واردات در استان بوشهر تلاش‌های گسترده‌ای صورت گرفته است. این مقام مسئول […]

سبحان قالیباف
شنبه - ۳۰ آذر ۱۳۹۸

استاندار بوشهر گفت: دپو تعداد زیادی خودرو در گمرک بوشهر یک مشکل مردمی است که انتظار می رود با نگاه کارشناسی هرچه سریعتر رفع شود.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

عبدالکریم گراوند استاندار بوشهر اظهار کرد: در راستای بهبود وضعیت صادرات و واردات در استان بوشهر تلاش‌های گسترده‌ای صورت گرفته است.

این مقام مسئول با اشاره به اعطای تخفیف 20 درصد سود بازرگانی بیان کرد: این موضوع یکی از مطالبات مرزنشینان بود که با درایت رئیس کل گمرک جمهوری اسلامی ایران این گره بازگشایی شد.

به گفته وی؛ همچنین ترانزیت کالا از گمرک منطقه ویژه اقتصادی یک بوشهر به گمرک منطقه ویژه اقتصادی دو بوشهر از دیگر مطالبات بود که اکنون محقق شده است.

گراوند با اشاره به دپوی تعداد زیادی خودرو در گمرک بوشهر تصریح کرد: امید می‌رود وزیر امور اقتصادی و دارایی در چارچوب قوانین و با نگاه کارشناسی زمینه رفع این مشکل مردمی اقدام کنند.

انتهای پیام/ منبع: مهر

بیش از 4 هزار خودرو همچنان در گمرک مانده اند

علت ترخیص نشدن خودروهای مانده در گمرک چیست؟

عرضه 50 هزار وسیله نقلیه دپو شده به بازار

وضعیت خودروهای مانده در گمرک تفاوتی با گذشته نکرده است

بهينه سازي فرآيندهاي گمركي ايران خودرو

 

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی