پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

موتور خودرو

محصولات مدیران خودرو با استاندارد آلایندگی یورو 5 ، دوستدار محیط زیست

محصولات ام وی ام با برخورداری از مرکز تحقیق و توسعه پیشرفته توانسته موتورهایی با استاندارد آلایندگی مناسب به بازار عرضه کند. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو این روزها بحث استاندارد آلایندگی خودروهای داخلی و ضرورت اخذ استاندارد یورو 5 داغ است و این موضوع بسیاری از خودروسازان را به چالش کشیده و با […]

سبحان قالیباف
شنبه - ۳۰ آذر ۱۳۹۸

محصولات ام وی ام با برخورداری از مرکز تحقیق و توسعه پیشرفته توانسته موتورهایی با استاندارد آلایندگی مناسب به بازار عرضه کند.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

این روزها بحث استاندارد آلایندگی خودروهای داخلی و ضرورت اخذ استاندارد یورو 5 داغ است و این موضوع بسیاری از خودروسازان را به چالش کشیده و با واکنش سازمان محیط زیست همراه بوده است.

بحث کنترل مصرف سوخت ، آلایندگی هوا کلان شهرها ، معضلات مهم اقتصادی و زیست محیطی کشور است که نیازمند تعامل بیشتر با صنعت خودرو در ارائه و تولید محصولات مدرن تر و به روزتر نیازمند است.

شرکت مدیران خودرو به عنوان بزرگترین صادر کننده خودرو در بخش خصوصی کشور در راستای ارزش گذاری بر منافع اقتصاد ملی و مسئولیت اجتماعی خود نسبت به مباحث زیست محیطی محصولات خود را با استاندارد آلایندگی یورو 5 به بازار عرضه می کند.

خودروهای ام وی ام در حال حاضر در بسیاری از بازارهای جهانی ( روسیه- برزیل ، شیلی ، مصر و.بسیاری بازارهای دیگر..) عرضه می شود که هر یک دارای استانداردهای آلایندگی خاص هستند.

در سال های اخیر محصولات مدیران خودرو با بهره گیری از مرکز بسیار پیشرفته تحقیق و توسعه این شرکت در کشور چین با بهره گیری از مهندسان نامدار اروپایی توانسته در زمینه نیرو محرکه خودروها ( کاهش مصرف سوخت ، کاهش آلایندگی و افزایش بهره وری ) پیشرانه های مناسب و با کیفیتی را تحت امتیاز شرکت به نام اتریشی AVL تولید نمایند.

انتهای پیام/

پرچمدار ام وی ام با گارانتی خاص می آید

شرایط طرح تبدیل خودروهای کارکرده محصولات مدیران خودرو

چری تیگو7 ، انتخابی مناسب برای لوکس پسندان

مدیران خودرو در رتبه نخست رضایتمندی مشتریان

وضعیت مناسب قطعات یدکی محصولات شرکت مدیران خودرو

محصولات مدیران خودرو ، مناسب برای شرایط جدید سوخت در کشور

شرایط فروش محصولات مدیران خودرو اعلام شد

عرضه دوباره آریزو 6 به بازار

خودرو X33 مدیران خودرو را با اقساط 60 ماه بخرید

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی