پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

سرویس مدارس

چه زمانی ما به التفاوت سهمیه سوخت سرویس مدارس واریز می شود؟

مدیر عامل اتحادیه تاکسیرانی‌های شهری کشور گفت: ما به التفاوت سهمیه سوخت سرویس مدارس و آژانس‌هایی که اطلاعات ثبت شده آنها صحیح باشد تا 10 دی واریز می شود. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو مرتضی ضامنی مدیر عامل اتحادیه تاکسیرانی‌های شهری کشور اظهار کرد: سرویس‌های مدارسی که در قالب سامانه پایش ناوگان دانش آموزی […]

سبحان قالیباف
یکشنبه - ۱ دی ۱۳۹۸

مدیر عامل اتحادیه تاکسیرانی‌های شهری کشور گفت: ما به التفاوت سهمیه سوخت سرویس مدارس و آژانس‌هایی که اطلاعات ثبت شده آنها صحیح باشد تا 10 دی واریز می شود.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

مرتضی ضامنی مدیر عامل اتحادیه تاکسیرانی‌های شهری کشور اظهار کرد: سرویس‌های مدارسی که در قالب سامانه پایش ناوگان دانش آموزی «سپند» ساماندهی شده‌اند را به عنوان گروه جدیدی که سهمیه سوخت به آنها تعلق می‌گیرد معرفی کردیم.

وی در این راستا اشاره کرد: بر این اساس میزان میانگین پیمایش مسافت منزل تا مدرسه دانش آموزان، احصاء گردیده و پس از تأیید توسط شهرداری‌های مربوطه، سهمیه به خودروها تخصیص داده شده است.

این مقام مسئول تصریح کرد: در این خصوص در کارگروه مربوطه پس از بررسی‌های لازم، میزان سهمیه تعلق گرفته به سرویس مدارس تا سقف 120 لیتر برای خودروهای تک سوز و تا سقف 80 لیتر برای خودروهای دو گانه سوز سهمیه بنزین اختصاص می‌یابد.

مدیر عامل اتحادیه تاکسیرانی های شهری کشور تشریح کرد: آن دسته از رانندگان سرویس مدارس که تا 20 آذر اطلاعات خود را تکمیل نمودند و از جانب شهرداری‌ها تأئید و اطلاعاتشان صحیح می‌باشد تا 10 دی ماه ما به التفاوت ریالی سهمیه سوخت به حساب شبا که در سامانه معرفی کرده‌اند توسط شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی واریز خواهد شد.

وی در خصوص سهمیه آژانس‌ها نیز بیان کرد: در خصوص آژانس‌ها و تاکسی تلفنی هم آن دسته از رانندگان که تا 15 آذر اطلاعات آنها برای ما ارسال گردیده و اطلاعاتشان صحیح می‌باشد هم تا 10 دی ماه مابه‌التفاوت ریالی سهمیه سوخت به حساب آنها واریز می‌گردشود.

ضامنی گفت: تا کنون اطلاعات حدود 88 هزار و 753 راننده سرویس مدرسه ثبت شده و توسط شهرداری‌ها مورد تأیید قرار گرفته است.

انتهای پیام/ منبع: ایسنا

اجرایی شدن 2 سامانه نظارتی بر سرویس مدارس تا پایان مهر ماه

راه اندازی سامانه استعلام بر خط سرویس مدارس به منظور نظارت بیشتر والدین

برخورد با توقف غیرمجاز در مقابل مدارس

اعمال قانون سرویس های مدارس با ظرفیت غیرمجاز

پذیرش خارج از نوبت تاکسی های سرویس مدرسه در مراکز معاینه فنی

کاهش 5 درصدی تلفات حوادث ترافیکی در تیر ماه /ابلاغ طرح ترافیکی بازگشایی مدارس از سوی پلیس راهور

نرخ شهریه سرویس مدارس تهران اعلام شد

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی