پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

نسل جدید اسپورتیج

نسل جدید اسپورتیج به سبک پورشه

  نسل جدید اسپورتیج  در نمایشگاه بین‌المللی خودرو فرانکفورت به‌صورت رسمی معرفی شد. برگ برنده اسپورتیج نسل4 ، چهره جذاب و متمایز آن خواهد بود. چهره ای به مراتب جذاب‌تر از آنچه که در اسپورتیج نسل3 به آن عادت کرده‌ بودیم.استخوان‌بندی اصلی  تغییری قابل ملاحظه ای نداشته است اما به لطف یک سری المان‌های بصری […]

javankhodro
یکشنبه - ۵ مهر ۱۳۹۴

 

نسل جدید اسپورتیج  در نمایشگاه بین‌المللی خودرو فرانکفورت به‌صورت رسمی معرفی شد.

برگ برنده اسپورتیج نسل4 ، چهره جذاب و متمایز آن خواهد بود. چهره ای به مراتب جذاب‌تر از آنچه که در اسپورتیج نسل3 به آن عادت کرده‌ بودیم.استخوان‌بندی اصلی  تغییری قابل ملاحظه ای نداشته است اما به لطف یک سری المان‌های بصری بدیع که بارزترینِ آنها، چیدمان چراغ‌های جدید و کشیده جلو است که به سبک ساخته‌های پورشه، جایی بالاتر از خط تراز کاپوت قرار گرفته‌اند،  متناسب با این چیدمان جدید چراغ‌ها، جلوپنجره پوزه ببر کیا نیز با طرحی مدرن‌تر، کمی پایین‌تر روی فرم پوزه تقریبا عمودی اسپورتیج 2017 قرار گرفته‌اند و در طرفین آن هم چراغ‌های روشن در طول روز  خودنمایی می‌کنند که با چیدمانی 4تایی، در قابی به رنگ سیاه براق قرار گرفته‌اند.

نسل جدید اسپورتیج نسل جدید اسپورتیج

در نمای جانبی نسل جدید اسپورتیج، طرح جدید چرخ‌ها، فرم بیرون آمده قدرتی‌تر بدنه در زیر در‌‌ها، کاراکتر لاین و خط تراز شیشه‌های جانبی کمی بالاتر آمده‌اند تا متناسب با نمای جلو، احساسی ایستاده‌تر و قدرتی‌تر به بدنه بدهند. اتفاقی که در نمای عقب هم با طرح خطی‌تر چراغ‌های LED به‌مراتب باریک‌تر عقب و استفاده از شکست‌های افقی متعدد افتاده.

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی