پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

ای تی آر ایران ایر

پرنده های کوچک پسابرجامی ایران ایر زیر تیغ تعمیر

به گفته مدیر آشیانه شماره سه شرکت هواپیمایی ایران ایر؛ 2 سال از ورود هواپیماهای ATR می گذرد و در این مدت چک های سبک و کوتاه مدت روی آنها انجام شده اما بعد از گذشت نوبت به چک های سنگین تر این هواپیماها رسیده است. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو محمود نادری مدیر […]

سبحان قالیباف
چهارشنبه - ۴ دی ۱۳۹۸

به گفته مدیر آشیانه شماره سه شرکت هواپیمایی ایران ایر؛ 2 سال از ورود هواپیماهای ATR می گذرد و در این مدت چک های سبک و کوتاه مدت روی آنها انجام شده اما بعد از گذشت نوبت به چک های سنگین تر این هواپیماها رسیده است.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

محمود نادری مدیر آشیانه شماره سه شرکت هواپیمایی ایران ایر اظهار کرد: از زمانی که هواپیماهای ATR پس از برجام وارد ایران شدند بیش از دو سال می‌گذرد و براساس قوانین و دستور العمل‌های موجود به غیر از ایر چک‌های سبک کوتاه مدت باید پس از گذشت 2 سال چک نیمه سنگین یا همان چک دو ساله روی آن‌ها انجام شود که این توان از نظر فنی و مهندسی و تامین قطعات در کشور و این ایرلاین وجود دارد.

وی در این راستا اشاره کرد: تعمیرات نیمه سنگین دو ساله شامل پیاده وسوار کردن صندلی‌های هواپیما و پنل‌های کف آن برای کنترل موارد متعددی از قبیل زنگ‌زدگی، کروژن ، شکستگی و همه چک‌هایی است که شرکت سازنده آن، در کارت صادر شده به ما اعلام کرده است.

نادری تصریح کرد: در چک‌های دو ساله موتور ، بدنه هواپیما، ارابه‌های فرود، قطعات الکترونیکی و بسیاری از بخش‌های هواپیما مورد بازبینی و تعمیرات قرار می‌گیرند البته برخی قطعات عوض می‌شوند و برخی دیگر از قطعات چک شده و مجددا روی هواپیما سوار می‌شوند.

محمود نادری مدیر آشیانه شماره سه شرکت هواپیمایی ایران ایر با بیان این که هیچ مشکلی از نظر تعمیر این هواپیماها در داخل وجود ندارد، گفت: بر حسب پروازهای انجام شده و کارتی که شرکت سازنده صادر کرده، همه فعالیت‌های مرتبط با چک و تعمیر هواپیما روی آن‌ها انجام می‌شود و مشکلی در این زمینه نداریم.

انتهای پیام/ منبع: ایسنا

عملیات انتقال زائران خانه خدا، پس از 30 روز به پایان رسید

بهره گیری از ظرفیت دیگر شرکت های هواپیمایی منوط به نتیجه رایزنی با عربستان

کاهش 9.1 درصدی تاخیر پروازهای داخلی در بهار امسال

پروازهای ورودی و خروجی ماهان ایر به آلمان ممنوع شد

اولین تعمیر اساسی هواپیماهای پسابرجامی توسط متخصصان داخلی

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی