پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

بایک سابرینا-اتوخسروانی

از بایک سابرینا در شوروم های اتوخسروانی دیدن کنید

آذر ماه امسال بایک سابرینا را به عنوان هاچ بکی با امکانات متنوع و مشخصات قابل قبول معرفی کردیم که در شرایط فعلی بازار قیمت معقولی دارد و با توجه به طرح جدید اتوخسروانی می توانید این خودرو را به صورت اقساطی نیز خریداری کنید. به گزارش پایگاه خبری رسمی جوان خودرو اتوخسروانی بایک سابرینا […]

میلاد میرعابدینی
شنبه - ۷ دی ۱۳۹۸

آذر ماه امسال بایک سابرینا را به عنوان هاچ بکی با امکانات متنوع و مشخصات قابل قبول معرفی کردیم که در شرایط فعلی بازار قیمت معقولی دارد و با توجه به طرح جدید اتوخسروانی می توانید این خودرو را به صورت اقساطی نیز خریداری کنید.

به گزارش پایگاه خبری رسمی جوان خودرو

اتوخسروانی بایک سابرینا را با مدل 98 به فروش می رساند. همچنین خریداران می توانند این خودرو را با اقساط 6، 8 ماهه بدون بهره نیز خریداری کنند. امکان لیزینگ تا 36 ماه نیز برای بایک سابرینا در نظر گرفته شده است. این خودرو در نمایشگاه های اتوخسروانی موجود است و علاقه مندان می توانند در شوروم هایی از جمله شوروماختصاصی مجتمع تجاری باملند و رودشو پاساژ کوروش از بایک سابرینا بازدید کنند. لازم به ذکر است، اتوخسروانی در شعب مختلف خود در غرب، شرق، مرکز و شمال تهران، میزبان خریداران و بازدیدکنندگان است.

در شرایطی که فروش خودروهای پرطرفدار با امکانات متنوع و مشخصات فنی قابل قبول از سوی خودروسازان متوقف شده، قیمت این خودروها در بازار به طور قابل توجهی افزایش یافته است و هاچ بک های صفر کیلومتر هم کلاس سابرینا که مجهز به گیربکس اتوماتیک هستند، از مرز 170 میلیون تومان هم عبور کرده اند و مدل 98 این خودرو نسبت به مدل های قبلی از فراوانی کمتری در بازار برخوردار است. این در حالی است که اتوخسروانی بایک سابرینا را با قیمت 159 میلیون و 500 هزار تومان و با مدل سال 1398 به فروش می رساند.

فضای کابین قابل قبول با توجه ابعاد جمع و جور سابرینا و امکانات متنوع، ازجمله ویژگی های مثبت این هاچ بک چینی به شمار می روند. امکاناتی مثل سنسور باران، سنسور نور، آیینه های تاشونده برقی و سانروف در این خودرو، در هاچ بک های رقیب با قیمت بیشتر به چشم نمی خورد. همچنین پیشرانه 1.5 لیتری سابرینا با 113 اسب بخار قدرت و 143 نیوتن متر گشتاور، عملکرد قابل قبولی دارد. از سوی دیگر مصرف سوخت این خودرو کاملا اقتصادی بوده و به لطف بهره بردن از فرمان نرم و گیربکس اتوماتیک، سواری راحتی در ترافیک های روزمره شهری دارد.

بررسی مفصل بایک سابرینا را در اینجا بخوانید:

بایک سابرینا بار دیگر شانسش را در ایران امتحان می کند + جزییات فروش نقدی و اقساطی سابرینا

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی