پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

بازار خودرو آمریکا

پر فروش ترین خودروهای بازار آمریکا در سال 2019

براساس تازه ترین گزارش های منتشر شده فهرستی از پرفروش ترین خودروهای موجود در بازار ایالات متحده آمریکا را نشان می دهد. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو در تازه ترین آمار و گزارش های منتشر شده فهرستی از پرفروش ترین خودروهای موجود در بازار ایالات متحده آمریکا را نشان می دهد که می توان […]

سبحان قالیباف
دوشنبه - ۱۶ دی ۱۳۹۸

براساس تازه ترین گزارش های منتشر شده فهرستی از پرفروش ترین خودروهای موجود در بازار ایالات متحده آمریکا را نشان می دهد.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

در تازه ترین آمار و گزارش های منتشر شده فهرستی از پرفروش ترین خودروهای موجود در بازار ایالات متحده آمریکا را نشان می دهد که می توان دریافت برندهای آسیایی و آمریکایی در نبردی تنگاتنگ به شدت در تلاش بوده اند تا سهم قابل توجهی از این بازار را به خود اختصاص دهند و با عرضه محصولات لوکس، قدرتمند و مجهز نظر و توجه خیل عظیمی از مشتریان را به سمت و سوی خود جلب کنند.

در وب سایت فهرستی از ۱۰ خودروی پرفروش و محبوب در بازار آمریکا در سال ۲۰۱۹ میلادی آمده که به شرح زیر است:

آمار فروش خودروهای آمریکا

بر اساس اطلاعات مندرج در جدول بالا، خودروهای سری اف از برند آمریکایی فورد () که در جایگاه نخست این فهرست جای گرفته در سال ۲۰۱۹ میلادی، ۷۹۴ هزار و ۸۰ دستگاه فروخته است. همچنین میزان فروش این مدل خودروها در نوامبر، ۷۰ هزار و ۱۳۴ دستگاه بوده است. خودروهای سری اف از برند فورد در سال ۲۰۱۸ نیز رتبه نخست را به خود اختصاص داده بودند.

رتبه دوم این جدول، به خودروی Ram Pick-up تعلق یافته که در سال ۲۰۱۹، ۵۷۲ هزار و ۶۶۴ دستگاه فروخته است.

شورولت سیلورادو به عنوان سومین خودروی پرفروش بازار آمریکا نیز در طول یک سال گذشته ۴۹۳ هزار و ۹۳۳ دستگاه فروخته است.

تویوتا راو۴ با فروش ۴۰۶ هزار و ۷۸۶ دستگاه، هوندا سی آر وی با فروش ۳۴۸ هزار و ۷۰ دستگاه، نیسان روگ با فروش ۳۲۳ هزار و ۱۱۶ دستگاه، تویوتا کمری با فروش ۳۱۰ هزار و ۶۶۹ دستگاه، شورولت اکوئینوکس با فروش ۳۰۳ هزار و ۵۵۶ دستگاه، هوندا سیویک با فروش ۳۰۲ هزار و ۷۳۷ دستگاه و تویوتا کرولا با فروش ۲۸۱ هزار و ۱۰۸ دستگاه در سال ۲۰۱ میلادی توانسته اند به ترتیب در رتبه های چهارم تا دهم این جدول رده بندی قرار بگیرند.

با نگاهی مختصر و اجمالی به فهرست بالا، می توان دریافت که خودروسازان آمریکایی و ژاپنی به شدت در تلاشند تا بر بازار آمریکا سلطه پیدا کنند و سهم قابل توجهی از آن را به خود اختصاص دهند و این رقابت به گونه ای تنگاتنگ بوده که خودروسازان آمریکایی و ژاپنی موفق شده اند گوی رقابت را از سایر خودروسازان خارجی بربایند تا جایی که برای حضور فعالانه سایر برندها خالی نماند.

در واقع شش مدل خودروی پرفروش از فهرست ۱۰ گانه به خودروسازان ژاپنی همچون تویوتا، نیسان و هوندا تعلق دارد که این نشان دهنده موفقیت و عملکرد مناسب و هوشمندانه برندهای ژاپنی در بازار ایالات متحده آمریکاست.

انتهای پیام/ منبع: ایسنا

آمار فروش محصولات پورشه در بازار آمریکا

خیز گریت وال برای حضور در بازار خودرو هند

گوی و میدان در بازار خودرو کانادا در اختیار خودروسازان آسیایی

نیسان به جوک امید بسته است

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی