پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

مرسدس بنز

محصولی با رنگ و بوی فیلم های علمی تخیلی

شرکت مرسدس بنز قصد دارد تا از محصول جدید خود که از فیلم آواتار الهام گرفته شده به جای چند مدل مختلف خودرو خودران رونمایی کند. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو مرسدس در نمایشگاه سی ای اس ۲۰۲۰ قصد دارد به جای عرضه خودروهای برقی متعدد خودران از یک اتومبیل جدید رونمایی کند که […]

سبحان قالیباف
سه شنبه - ۱۷ دی ۱۳۹۸

شرکت مرسدس بنز قصد دارد تا از محصول جدید خود که از فیلم آواتار الهام گرفته شده به جای چند مدل مختلف خودرو خودران رونمایی کند.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

مرسدس در نمایشگاه سی ای اس ۲۰۲۰ قصد دارد به جای عرضه خودروهای برقی متعدد خودران از یک اتومبیل جدید رونمایی کند که با الهام از فیلم آواتار طراحی شده است.

یکی از ویژگی‌های خاص خودروی مذکور که AVTR نام دارد، استفاده از حسگرهای بیومتریک برای شناسایی بهتر خواست‌های راننده و نیز مدیریت بهینه امکانات خودرو و شیوه ناوبری آن است.

سیستم تفریحی و چندرسانه ای این خودرو هم به گونه‌ای طراحی شده که در صورت برداشته شدن دست راننده از روی فرمان بر روی دستان فرد ظاهر می‌شود و استفاده و فعال کردن آن به صورت تعاملی و با حرکات دست ممکن است.

در پشت این خودرو هم ابزاری نصب شده که برای تعامل راننده با دنیای بیرونی و دریافت و ارسال اطلاعات به کار می‌رود و البته مرسدس در مورد جزیئات کارکرد آن توضیحات بیشتری ارائه نداده است.

مرسدس همچنین آلایندگی خودروی مذکور را در حد صفر توصیف کرده است. جیمز کامرون کارگردان فیلم آواتار خودروی AVTR را اتومبیلی الهام بخش و و زیبا دانسته است.

انتهای پیام/ منبع: مهر

همکاری دایملر آلمان و شرکت خودروسازی ولوو

مرسدس بنز برای بیش از 39 هزار دستگاه خودرو فراخوان داد

چه خودروهایی را با 4 هزار یورو در اروپا می توان خرید؟

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی