پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

بازار خودرو

سمند ال ایکس امروز با قیمت 87 میلیون و 700 هزار تومان به فروش رسید

طبق معاملات صورت گرفته در بازار خودرو، قیمت تعدادی از خودروهای تولید داخل در بازار آزاد نسبت به روز گذشته با کاهش یک میلیون تومانی همراه بوده است. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو بر اساس معاملات انجام شده امروز ( ۲۱ دی ۹۸) آخرین قیمت روز خودرو‌ در بازار آزاد نسبت به پنجشنبه (۱۹ […]

سبحان قالیباف
شنبه - ۲۱ دی ۱۳۹۸

طبق معاملات صورت گرفته در بازار خودرو، قیمت تعدادی از خودروهای تولید داخل در بازار آزاد نسبت به روز گذشته با کاهش یک میلیون تومانی همراه بوده است.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

بر اساس معاملات انجام شده امروز ( ۲۱ دی ۹۸) آخرین قیمت روز خودرو‌ در بازار آزاد نسبت به پنجشنبه (۱۹ دی) اکثر مدل ها با کاهش متوسط یک میلیون تومانی همراه است.

طبق آخرین قیمت بازار خودرو،تیبا ۲، تیبا (رینگ فولادی) دنا (تیپ ۱)، پژو ۲۰۷ اتوماتیک (بدون رینگ) نسبت به قیمت روز خودرو در ۱۹ دی ۹۸ با افزایش متوسط ۲ میلیون تومانی به ترتیب به نرخ ۶۸ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان، ۶۳ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان، ۱۲۶ میلیون تومان و ۱۷۸ میلیون تومان تومان به فروش رسیدند.

سمند ال ایکس ۸۷ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان، پژو ۴۰۵ جی ال ایکس ۸۲ میلیون تومان و رانا ال ایکس ۹۳ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان معامله شدند که این اعداد بیانگر کاهش متوسط یک میلیون و ۳۰۰ هزار تومان است.

پژو تیپ ۲ (ساده)، ساینا، پژو ۲۰۶ صندوقدار (ساده) رنو تندر پلاس دنده‌ای به ترتیب به نرخ ۹۲ میلیون تومان، ۶۸ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان، ۱۱۱ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان و ۱۷۴ میلیون تومان فروخته شدند که این اعداد بیانگر کاهش یک میلیون تومانی است.

سایپا ۱۱۱، سایپا ۱۳۱، سایپا ۱۳۲ و پژو پارس با کاهش متوسط ۵۰۰ هزار تومانی به ترتیب به مبلغ ۵۷ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان، ۵۲ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان، ۵۴ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان و ۱۰۶ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان به فروش رسیدند.

بازار خودرو داخلی

انتهای پیام/ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

صعود 28 درصدی فروش خودرو در فرانسه

سالی که نکوست از بهارش پیداست/ خودروسازان به نام، سال 2019 را چطور گذراندند؟

پیش‌فروش هفت محصول سایپا همچنان ادامه دارد

رکورد تولید در پارس خودرو شکسته شد

آغاز پیش فروش برخی از محصولات ایران خودرو از امروز

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی