پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

بازار خودرو

گرانی موجود در بازار خودرو پایدار نیست

رئیس اتحادیه فروشندگان خودرو گفت: افزایش قیمت خودرو در بازار طی روزهای گدشته به علت برخی موضوعات سیاسی بوده لذا این گرانی ها پایدار نیست. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو سعید موتمنی رئیس اتحادیه فروشندگان خودرو در خصوص وضعیت بازار خودرو اظهار کرد: هفته گذشته به دلیل برخی موضوعات سیاسی قیمت دلار افزایش پیدا […]

سبحان قالیباف
یکشنبه - ۲۲ دی ۱۳۹۸

رئیس اتحادیه فروشندگان خودرو گفت: افزایش قیمت خودرو در بازار طی روزهای گدشته به علت برخی موضوعات سیاسی بوده لذا این گرانی ها پایدار نیست.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

سعید موتمنی رئیس اتحادیه فروشندگان خودرو در خصوص وضعیت بازار خودرو اظهار کرد: هفته گذشته به دلیل برخی موضوعات سیاسی قیمت دلار افزایش پیدا کرد و به دنبال آن نیز قیمت خودرو گران شد. قیمت دلار و همچنین عرضه به موقع از سوی خودروسازان دو عامل مهمی است که در کاهش یا افزایش قیمت خودرو اثرگذار است.

وی در این راستا اشاره کرد: این روزها برخی فروشندگان در فضای مجازی قیمت برخی خودروها را غیرواقعی درج می‌کنند. همین موضوع می‌تواند جو روانی را در بازار بر هم زند. این در حالی است که از هفته گذشته تاکنون قیمت تمام خودروهای داخلی بین 2 میلیون و ۵۰۰ تا سه میلیون و ۵۰۰ هزار تومان گران شده است.

این مقام صنفی گفت: چنانچه عرضه از سوی خودروسازان به موقع باشد و همچنین قیمت ارز نوسانی نداشته باشد، این گرانی‌ها پایدار نیست و قیمت خودرو ارزان خواهد شد.

رئیس اتحادیه نمایشگاه‌داران خودرو بیان کرد: متاسفانه این روزها تعداد پرونده‌های شکایتی نسبت به خرید خودرو افزایش یافته است؛ چرا که در این نوسان قیمت‌ها عده‌ای هستند که خودرو را وکالتی خریداری می‌کنند و بعد از تسویه حساب با فروشنده به سراغ تعویض پلاک می‌روند.

وی توضیح داد: همین رویه باعث می‌شود که خریداران در زمان تعویض پلاک با برخی مشکلات شکایتی یا توقیف خودرو مواجه می‌شوند. توصیه ما به مردم این است که قبل از خرید خودرو بخشی از پول را امانی نگه دارند تا با برخی از این مشکلات مواجه نشوند. همچنین مردم باید بدانند که خودروها را از مراکز شناسنامه‌دار خریداری کنند.

انتهای پیام/ منبع: تجارت نیوز

پراید در بازار چه قیمتی است؟ + جدول

بازار خودرو در اولین روز زمستان + جدول

اعلام قیمت تمام شده خودروهای داخلی تا ماه آینده

افزایش مراجعات به مراکز معاینه فنی شهر تهران در سال 98

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی