پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

همراه اول

 همراه اول دیتای استان سیستان و بلوچستان را رایگان کرد

همراه اول از رایگان شدن دیتای سیستان و بلوچستان به مدت ۴٨ ساعت خبر داد. به گزارش اداره کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران، در راستای مسؤولیت اجتماعی و تسهیل ارتباطات و پیرو رایگان شدن مکالمات درون شبکه در شهرهای سیل زده استان سیستان و بلوچستان، استفاده از اینترنت همراه در این استان به مدت […]

javankhodro
دوشنبه - ۲۳ دی ۱۳۹۸

همراه اول از رایگان شدن دیتای سیستان و بلوچستان به مدت ۴٨ ساعت خبر داد.

به گزارش اداره کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران، در راستای مسؤولیت اجتماعی و تسهیل ارتباطات و پیرو رایگان شدن مکالمات درون شبکه در شهرهای سیل زده استان سیستان و بلوچستان، استفاده از اینترنت همراه در این استان به مدت ۴٨ رایگان است.

این گزارش می افزاید: استفاده از اینترنت این اپراتور از ساعت ۶ صبح روز سه شنبه ٢۴ دی ماه تا ساعت ۶ صبح روز پنجشنبه ٢۶ دی ماه در تمامی شهرها، روستاها و جاده های استان سیستان و بلوچستان رایگان اعلام شده است.

همچنین شرکت ارتباطات سیار ایران ضمن ابراز همدردی با سیل زدگان جنوب کشور طی اطلاعیه دیگری اعلام کرد که در راستای مسؤولیت اجتماعی و تسهیل ارتباطات در آن مناطق کلیه مکالمات درون شبکه (به مقصد همراه اول و تلفن ثابت) تا پایان روز جمعه ٢٧ دی ماه در شهرهای کنارک، نیک شهر، فنوج، قصرقند، چابهار، سرباز، میرجاوه، دلگان و روستاهای این مناطق رایگان است.

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی