پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

خودروهای وارداتی-گمرک

کمیته ای به منظور بررسی مشکلات خودروهای دپویی در گمرک، تشکیل می شود

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه‌ای وزیر کشور از تشکیل کمیته ویژه بررسی مشکلات خودروهای بلاتکلیف در گمرکات کشور به دستور رئیس‌جمهوری خبرداد. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو بابک دین‌پرست معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه‌ای وزیر کشور از تشکیل کمیته ویژه بررسی مشکلات خودروهای بلاتکلیف در گمرکات کشور به دستور رئیس‌جمهوری […]

سبحان قالیباف
سه شنبه - ۲۴ دی ۱۳۹۸

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه‌ای وزیر کشور از تشکیل کمیته ویژه بررسی مشکلات خودروهای بلاتکلیف در گمرکات کشور به دستور رئیس‌جمهوری خبرداد.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

بابک دین‌پرست معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه‌ای وزیر کشور از تشکیل کمیته ویژه بررسی مشکلات خودروهای بلاتکلیف در گمرکات کشور به دستور رئیس‌جمهوری خبرداد و اظهار کرد: بر اساس بررسی‌های اولیه میدانی وزارت کشور و گزارش تکمیلی وزارت امور اقتصادی و دارایی، هم اکنون حداقل پنج هزار و ۱۰۸ دستگاه خودرو، به دلایل مختلف در تعدادی از گمرکات کشور بلاتکلیف مانده‌اند.

وی ادامه داد:‌ این خودروها به دلیل شرایط اقلیمی و آب و هوایی خاص برخی از استان‌ها، در حال استهلاک شدید و کاهش قیمت هستند که به منظور تعیین تکلیف قانونی خودروهای مذکور، پیشنهاد تشکیل «کمیته ویژه‌ای با مسئولیت معاون اقتصادی رئیس‌جمهور و عضویت دستگاه‌های ذی‌ربط»، از سوی وزیر کشور به حضور ریاست محترم جمهوری ارائه شد.

دین‌پرست تاکید کرد: هدف این است که با اتخاذ تدابیر ملی و تمهیدات لازم، ظرف مدت یک ماه نسبت به تعیین تکلیف خودروهای موصوف اقدام شود.

به گفته وی، رئیس‌جمهور ضمن موافقت با پیشنهاد وزیر کشور، موضوع را جهت اقدام فوری به معاون اقتصادی‌ رئیس‌جمهور ابلاغ کرده است.

انتهای پیام/ منبع: دنیای اقتصاد

گمرک بوشهر هم میزبان تعداد زیادی خودرو وارداتی است

قفل ترخیص خودروهای وارداتی به دست چه کسی باز خواهد شد؟

ترخیص بیش از هزار دستگاه خودرو با دستور مرجع قضایی

وضعیت خودروهای مانده در گمرک تفاوتی با گذشته نکرده است

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی