پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

خدمات ایساکو

آغاز دوره آموزش فنی دنا اتوماتیک توسط ایساکو

شرکت ایساکو همزمان با تولید انبوه دنا اتوماتیک، آموزش فنی این خودرو را برای کارشناسان فنی نمایندگی های منتخب آغاز کرد. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو شرکت خدمات پس از فروش ایران‌خودرو، هم‌زمان با آغاز تولید انبوه خودرو دنا گیربکس اتوماتیک، آموزش‌های فنی این خودرو را برای کارشناسان فنی نمایندگی‌های منتخب کلید زد. آموزش‌های […]

سبحان قالیباف
شنبه - ۲۸ دی ۱۳۹۸

شرکت ایساکو همزمان با تولید انبوه دنا اتوماتیک، آموزش فنی این خودرو را برای کارشناسان فنی نمایندگی های منتخب آغاز کرد.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

شرکت خدمات پس از فروش ایران‌خودرو، هم‌زمان با آغاز تولید انبوه خودرو دنا گیربکس اتوماتیک، آموزش‌های فنی این خودرو را برای کارشناسان فنی نمایندگی‌های منتخب کلید زد.

آموزش‌های فنی خودرو دنا با گیربکس اتوماتیک DAE برای نمایندگی منتخب برنامه‌ریزی شده است و طبق برنامه این آموزش‌ها، پیش از تحویل خودرو به مشتریان پایان خواهد یافت تا نمایندگی‌های پایلوت این خودرو، آمادگی کاملی برای ارائه خدمات آن داشته باشند.

برنامه آموزشی مذکور برای هر گروه به مدت 20 ساعت توسط مدیریت آموزش فنی این شركت برگزار خواهد شد. طرح‌ریزی این دوره‌ها به‌گونه‌ای بوده است که شبکه نمایندگی‌های ایران‌خودرو به بهترین شکل و زمان ممکن برای ارائه خدمات پس از فروش به این محصول آماده شوند و آموزش‌ها تا زمان تحویل محصول به پایان برسد.

نخستین دوره آموزشی در این خصوص در دی ماه سال جاری برای پرسنل تعمیرگاه‌های مرکزی و امداد خودرو ایران برگزار شد. سرفصل‌های آموزشی این دوره‌ها شامل آشنایی با محصول، شناخت اجزا و تجهیزات تغییر یافته نسبت به خودروی دنده‌ای و روش‌های عیب‌یابی و تعمیراتی می‌باشد.

گفتنی است، یکی از شاخص‌های مهم در افزایش رضایت مشتریان طبق ارزیابی‌های صورت گرفته توسط شرکت بازرسی و کیفیت ایران، ارائه آموزش‌های فنی و تخصصی به پرسنل نمایندگی‌ها بوده که منجر به ارتقای دانش فنی پرسنل و بهبود کیفیت ارائه خدمات در حوزه خدمات پس از فروش ایران‌خودرو شده است.

انتهای پیام/

سهم من از آلودگی هوا

ارائه خدمات به مشتریان ایران‌خودرو در روزهای جمعه ادامه دارد

دارندگان محصولات ایران خودرو برای سرویس‌های ادواری به نمایندگی‌های مجاز مراجعه کنند

خدمات پس از فروش، ضامن اعتبار یک برند تجاری است

شرکت خدمات پس از فروش ایران خودرو در بین برترین ارائه دهندگان خدمات قرار گرفت

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی