پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

چری آریزو6

آریزو 6، سدانی جذاب و مدرن

در دنیای امروز بسیاری از افراد به دنبال یک خرید منطقی با قیمتی معقول هستند و دنیای خریداران خودرو نیز از این قاعده مستثنی نیستند ، دهه هاست که خودروهایی با ظاهر مدرن و با پرستیژ همراه با نوعی اصالت از طرفداران زیادی برخوردار هستند. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو در دنیای امروز بسیاری […]

سبحان قالیباف
چهارشنبه - ۲ بهمن ۱۳۹۸

در دنیای امروز بسیاری از افراد به دنبال یک خرید منطقی با قیمتی معقول هستند و دنیای خریداران خودرو نیز از این قاعده مستثنی نیستند ، دهه هاست که خودروهایی با ظاهر مدرن و با پرستیژ همراه با نوعی اصالت از طرفداران زیادی برخوردار هستند.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

در دنیای امروز بسیاری از افراد به دنبال یک خرید منطقی با قیمتی معقول هستند و دنیای خریداران خودرو نیز از این قاعده مستثنی نیستند ، دهه هاست که خودروهایی با ظاهر مدرن و با پرستیژ همراه با نوعی اصالت از طرفداران زیادی برخوردار هستند و به عنوان سمبل می توان در کلاس خودروهای سواری به محصولاتی چون مرسدس بنز کلاس سی و یا بی ام و سری 3 نام برد که برای ما ایرانیان نیز کاملا آشنا هستند .

به نوعی اینگونه خودروها با برخورداری از یک ساختار اصیل و با پرستیژ، سبکی نو گرایانه و مدرن دارند ، در بازار ایران نیز تا پیش از ممنوعیت واردات سدان های متوسط و خانوادگی مطرحی به مانند هیوندای النترا- سوناتا ، کیا سراتو ، اپتیما ، رنو تالیسمان ، تویوتا کمری و…. در بازار ایران طرفداران بسیاری را از رده های مختلف مشتری در بازار که به دنبال رفاه ، پرستیژ و ارزش بودند جلب کرد ، اما در این میان خودروسازی جوان چین نیز بیکار نشست و یکی از معتبرترین خودروساز این کشور که پر سابقه ترین چینی بازار ایران است با همکاری شرکت مدیران خودرو سال گذشته یک سدان مدرن و با پرستیژ را با نام آریزو6 معرفی کرد.

طراحی زیبای داخلی و بیرونی آریزو 6 خیلی زود زبانزد شد و طراحی روز را یادآور شد ، خودروی آریزو6 از سبک و سیاق خودروهای روز اروپایی علی الخصوص آلمانی بهره می برد ، شکیل و با پرستیژ ، مدرن و با اصالت ، داخل کابین بسیار شبیه محصولات لوکس آئودی است و جنانچه گفته نشود این خودرو چینی است حتما حس یک خودروی اروپایی را به شما می دهد .

نمای خارجی نیز به سدان های لوکس روز مانند کیا اپتیما شباهت هایی دارد ، اندازه ابعاد بیرونی آریزو 6 دقیقا مشابه خودروهای سدان لوکس و مدرنی چون مرسدس سی کلاس و ب ام و سری 3 است، یعنی کاملا استایل اروپایی ، طراحی اصیل و شکیل اما در بخش امکانات رفاهی آریزو6 دارای امکانات رفاهی به روز و معقول است.

در زمان رونمایی این خودرو ، طراحی آن مورد توجه بسیاری از نشریات معتبر جهانی خودرو که به این مراسم دعوت شده بودند قرار گرفت و از آن به عنوان یک طراحی پخته و زیبا ذکر شد.

اما در بخش امکانات این سدان زیبا امکانات مناسبی چون دوربین 360 درجه ، ترمز پارک برقی ، اتوهلد ، صندلی گرمکن و صندلی برقی راننده ، سیستم روشن شدن و ورود بدون کلید از جمله امکانات رفاهی و مناسب برای یک خودروی خانوادگی به روز است. از سوی دیگر وجود ایربگ های جانبی، پرده ای به همراه سیستم پایداری الکترونیکی ، کنترل ضد هرزگردی ، کنترل در سربالایی، کنترل فشار باد تایرها و… نوید یک سدان مطمئن را توسط آریزو6 می دهد .

اما در بخش فنی موتور 1.5 لیتری توربو کههمواره عملکرد بسیار خوبی داشته و حاصل طراحی شرکت هانیوال بوده و سیستم توربو آن توسط شرکت معروف هانیوال ساخته شده است و می تواند 147 اسب بخار قدرت در کنار 210 نیوتن در متر گشتاور ایجاد کند.

از سوی دیگر چری نسل جدید گیربکس های سی وی تی را در این خودرو استفاده کرده ، گیربکس 9 سرعته که توانست در بین 10 گیربکس برتر معرفی شده به بازار کشور چین با توجه به حجم بسیار بالا رقابت به عنوان رقابتی ترین بازار خودرو جهان قرار گیرد و در تست های انجام شده این گیربکس هماهنگی بسیار خوبی با موتور خودرو در تست های انجام شده شتاب و کشش بسیار خوبی را در مقایسه با رقبا و حتی خودروهای سطح بالاتر نشان داده است.

آریزو6 دارای شتاب 0 تا 100 در زمان 9 ثانیه است و با مصرف سوخت ترکیبی 6.5 لیتر در هر 100 کیلومتر و استاندارد آلایندگی یورو 5 یک خودروی پاک و کم مصرف است.

در نهایت شرکت مدیران خودرو در شرایط فعلی که وارد کنندگان و بسیاری از تولید کنندگان بازار ایران را ترک گفته اند و حتی توان خدمات آنها محدود است ، قطعات یدکی این خودرو را به مقدار لازم فراهم کرده و با گارانتی 5 سال یا 150.000 کیلومتر و 2 سال یا 6 نوبت سرویس رایگان ، کیفیت خدمات خود را حتی از خودروهای وارداتی نیز فراتر نهاده تا بتواند بخش عظیمی از تقاضای بازار خودروهای مدرن و با کیفیت را به سمت خود سوق دهد .

انتهای پیام/

عرضه دوباره آریزو 6 به بازار

آریزو6 مثالی از زبان جدید طراحی چری/ نقد طراحی چری آریزو6 پیش از عرضه در بازار ایران

شرایط ویژه فروش محصولات شرکت مدیران خودرو مختص سازمانهای طرف قراداد

مدیران خودرو در جایگاه نخست ارائه خدمات پس از فروش

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی