پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

تسلا 3

پر فروش ترین خودروهای الکتریکی از آن کدام کشور است؟

به تازگی فهرستی از پرفروش ترین خودروهای الکتریکی در سال ۲۰۱۹ میلادی منتشر شده که نشان دهنده سلطه خودروسازان آمریکایی و چینی است. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو بر اساس تازه‌ترین آمار و گزارش‌های منتشر‌شده در وب‌سایت clean technica، کارشناسان و تحلیلگران فعال در بازار خودرو فهرستی پنج‌گانه از بهترین خودروهای الکتریکی، پاک و […]

سبحان قالیباف
شنبه - ۵ بهمن ۱۳۹۸

به تازگی فهرستی از پرفروش ترین خودروهای الکتریکی در سال ۲۰۱۹ میلادی منتشر شده که نشان دهنده سلطه خودروسازان آمریکایی و چینی است.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

بر اساس تازه‌ترین آمار و گزارش‌های منتشر‌شده در وب‌سایت clean technica، کارشناسان و تحلیلگران فعال در بازار خودرو فهرستی پنج‌گانه از بهترین خودروهای الکتریکی، پاک و دوستدار محیط زیست که در سال ۲۰۱۹ میلادی روانه بازارهای جهانی شده‌اند، تهیه و منتشر کرده‌اند تا مشتریان و علاقه‌مندان به خریداری و استفاده از این خودروها، از برترین محصولات موجود آگاه شوند و در صورت تمایل، خرید موفق‌تری را داشته باشند.

براساس این گزارش، خودرو برقی تسلا مدل ۳ موفق شده است جایگاه نخست این رده بندی را به خود اختصاص دهد.

۳۰۱ هزار دستگاه از این محصول در سال ۲۰۱۹ میلادی در بازارهای جهانی عرضه و فروخته شده است. بعد از آن خودروهای BAIC – EU series و نیسان لیف (nissan LEAF) به ترتیب با فروش ۱۱۱ هزار و ۷۰ هزار دستگاه در رتبه‌های دوم و سوم جدول جای گرفته‌اند.

انتهای پیام/ منبع: دنیای اقتصاد

رشد فروش خودرو در بازار کشورهای اروپایی

بازار خودرو قاره سبز در سال 2020 با انقباض مواجه می شود

ترامپ خودروسازان اروپایی را دوباره تهدید کرد

محبوب ترین چهارچرخ های برقی از نگاه چشم بادامی ها

فروش بیش از یک میلیون خودرو برقی در بازار خودرو چین در سال 2019

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی