پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

خودروهای هیوندای هوندا و کیا

بازار خودرو قاره سبز در سال 2020 با انقباض مواجه می شود

به گفته رئیس سازمان تولیدکنندگان اروپایی خودرو هشدار داد که انتظار می‌رود بازار خودرو در قاره سبز طی سال ۲۰۲۰ با انقباض مواجه شود. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو مایک مانلی، رئیس سازمان تولیدکنندگان اروپایی خودرو هشدار داد که انتظار می‌رود بازار خودرو در قاره سبز طی سال ۲۰۲۰ با انقباض مواجه شود. این […]

سبحان قالیباف
شنبه - ۵ بهمن ۱۳۹۸

به گفته رئیس سازمان تولیدکنندگان اروپایی خودرو هشدار داد که انتظار می‌رود بازار خودرو در قاره سبز طی سال ۲۰۲۰ با انقباض مواجه شود.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

مایک مانلی، رئیس سازمان تولیدکنندگان اروپایی خودرو هشدار داد که انتظار می‌رود بازار خودرو در قاره سبز طی سال ۲۰۲۰ با انقباض مواجه شود.

این سازمان که برای نخستین بار در هفت سال گذشته از کاهش فروش خودرو در بازار اروپا خبر داده است پیش‌بینی می‌کند که فروش در این بازار طی سال جاری با کاهش ۲ درصدی مواجه شود.

وی بیان کرد: یکی از بزرگ‌ترین محرک‌های تغییر در بخش خودروسازی نیاز برای پاسخ به نگرانی‌های زیست‌محیطی است. خبر خوب آن است که حمل و‌نقل بدون آلایندگی کربنی ممکن است اما باید تحولاتی عظیمی در طی دهه‌های آتی صورت بگیرد.

مانلی همچنین گفت که قانون‌گذاران اروپایی باید توجه داشته باشند تا توان رقابت خودروسازی اروپا را در عرصه بین‌المللی تقویت و حمل و نقل جاده‌ای را برای همه اقشار مردم به صرفه کنند.

وی نیاز به سرمایه‌گذاری‌های عظیم برای توسعه خودروهای بدون آلاینده‌ را عامل اصلی انقباض بازار خودرو نه تنها در اروپا بلکه در سطح جهانی دانست.

انتهای پیام/ منبع: دنیای اقتصاد

ترامپ خودروسازان اروپایی را دوباره تهدید کرد

محبوب ترین چهارچرخ های برقی از نگاه چشم بادامی ها

فروش بیش از یک میلیون خودرو برقی در بازار خودرو چین در سال 2019

سیستم ترمزگیری هوشمند خطر تصادف را به حداقل می رساند

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی