پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

هلی کوپتر کوبی برایانت

عامل سقوط هلی کوپتر کوبی برایانت همچنان نامشخص

براساس بررسی های صورت گرفته توسط کارشناسان، علت سقوط هلی کوپتر کوبی برابانت احتمالا تغییرات آب و هوایی و تصمیمات خلبان هلی کوپتر بوده است. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو ۲۶ ژانویه بود که یک فروند هلی کوپتر حامل کوبی برایانت، بسکتبالیست آمریکایی به همراه هشت نفر دیگر در کالیفرنیای جنوبی سقوط کرد و […]

سبحان قالیباف
شنبه - ۱۹ بهمن ۱۳۹۸

براساس بررسی های صورت گرفته توسط کارشناسان، علت سقوط هلی کوپتر کوبی برابانت احتمالا تغییرات آب و هوایی و تصمیمات خلبان هلی کوپتر بوده است.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

۲۶ ژانویه بود که یک فروند هلی کوپتر حامل کوبی برایانت، بسکتبالیست آمریکایی به همراه هشت نفر دیگر در کالیفرنیای جنوبی سقوط کرد و تمامی سرنشینانش در جا کشته شده و جان باختند.

بر اساس گزارش CNN، محققان و کارشناسان انجمن هوایی فدرال و اداره امنیت حمل و نقل ملی در ایالات متحده آمریکا بعد از تحقیقات و بررسی‌های صورت گرفته دریافته و اعلام کردند که علت سانحه سقوط هلی کوپتر ، نقص فنی و مشکل در موتور آن نبوده است.

آنها در ادامه گزارش‌های اولیه خود ضمن اشاره به تاریخچه پروازهای خلبان، وضعیت آب و هوا و همچنین ارتباطات خلبان با برج مراقبت پرواز اعلام کردند که علت این سانحه ناگوار هوایی احتمالا تغییرات آب و هوایی و تصمیمات خلبان هلی کوپتر بوده است.

البته آنها در این خصوص اشاره کرده‌اند که تحقیقات و بررسی‌های کامل این سانحه هوایی دلخراش تقریبا مدت زمان یک سال به طول خواهد انجامید.

انتهای پیام/ منبع: ایسنا

همکاری تویوتا و پاناسونیک برای تولید باتری خودرو

محصولات فیات- کرایسلر در پی شیوع کرونا بی قطعه ماند

ابراز نگرانی وزیر خزانه داری آمریکا از میزان تولید ناخالص داخلی این کشور

سوناتا مدل 2020 در هر 100 کیلومتر تنها 4.5 لیتر بنزین مصرف می کند

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی