پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

پارکینگ خودروسازان

تعهدات خودروسازان و واردکنندگان خودرو به روز شد

به گفته  مدیرکل دفتر بازرسی عملکرد و پاسخگویی به شکایات وزارت صنعت، ‌معدن و تجارت، شرکت‌های بزرگ خودرویی و واردکننده خودرو تعهدات خود را به‌روز کردند و بسیاری از شکایات منجر به اخذ رضایت مردم و خریداران شد. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو غلامرضا صارمیان مدیرکل دفتر بازرسی عملکرد و پاسخگویی به شکایات وزارت […]

سبحان قالیباف
یکشنبه - ۲۰ بهمن ۱۳۹۸

به گفته  مدیرکل دفتر بازرسی عملکرد و پاسخگویی به شکایات وزارت صنعت، ‌معدن و تجارت، شرکت‌های بزرگ خودرویی و واردکننده خودرو تعهدات خود را به‌روز کردند و بسیاری از شکایات منجر به اخذ رضایت مردم و خریداران شد.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

غلامرضا صارمیان مدیرکل دفتر بازرسی عملکرد و پاسخگویی به شکایات وزارت صنعت، ‌معدن و تجارت اظهار کرد: به دلیل اعمال تحریم و مشکلات مربوط به تامین قطعات و تاخیر در انجام تعهدات شرکت‌های خودرویی، بیشترین شکایت از طرف مشتریان مطرح شده است.

وی گفت: با اقدامات به هنگام وزارت صنعت و تاکید شخص وزیر، شرکت‌های بزرگ خودرویی و واردکننده خودرو تعهدات خود را به‌روز کردند و بسیاری از شکایات منجر به اخذ رضایت مردم و خریداران شد.

مدیرکل دفتر بازرسی عملکرد و پاسخگویی به شکایات وزارت صنعت، ‌معدن و تجارت با اعلام کاهش زمان پاسخگویی به شکایات به زیر ۳۰ روز گفت: بیش از ۳۳ درصد شکایات و تخلفات رسیدگی شده در ۶ماه ابتدای سال جاری در حوزه امور صنفی بوده است و بعد از حوزه صنفی بیشترین تخلف و شکایت در حوزه خودرو با بیش از۲۶ درصد قرار دارد.

صارمیان همچنین تصریح کرد: از سوی این دفتر، بازرس مقیم روزهای شنبه و دوشنبه در معاونت بازاریابی و فروش شرکت‌های ایران‌خودرو و سایپا برای رسیدگی به شکایت‌ها و تسریع در رفع مشکلات مشتریان حضور می‌یابد.

این مقام مسئول بیان کرد: هدف این است که هماهنگی و تعامل را با شرکت‌های خودرویی ادامه دهیم تا بدعهدی‌های دوران تحریم به حداقل برسد.

انتهای پیام/

کمبود نقدینگی بزرگترین مشکل صنعت خودرو کشور

محقق نشدن تعهدات خودروسازان متاثر از بازگشت دوباره تحریم ها است

رای 7 هزار پرونده خودرویی صادر شده است/ با خودروسازان توافق کرده ایم

خودروساز خصوصی، پیشقدم در ایفای تعهدات و تعیین تکلیف مشتریان

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی