به گفته مدیرکل دفتر بازرسی عملکرد و پاسخگویی به شکایات وزارت صنعت، معدن و تجارت، شرکتهای بزرگ خودرویی و واردکننده خودرو تعهدات خود را بهروز کردند و بسیاری از شکایات منجر به اخذ رضایت مردم و خریداران شد. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو غلامرضا صارمیان مدیرکل دفتر بازرسی عملکرد و پاسخگویی به شکایات وزارت […]
به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو
غلامرضا صارمیان مدیرکل دفتر بازرسی عملکرد و پاسخگویی به شکایات وزارت صنعت، معدن و تجارت اظهار کرد: به دلیل اعمال تحریم و مشکلات مربوط به تامین قطعات و تاخیر در انجام تعهدات شرکتهای خودرویی، بیشترین شکایت از طرف مشتریان مطرح شده است.
وی گفت: با اقدامات به هنگام وزارت صنعت و تاکید شخص وزیر، شرکتهای بزرگ خودرویی و واردکننده خودرو تعهدات خود را بهروز کردند و بسیاری از شکایات منجر به اخذ رضایت مردم و خریداران شد.
مدیرکل دفتر بازرسی عملکرد و پاسخگویی به شکایات وزارت صنعت، معدن و تجارت با اعلام کاهش زمان پاسخگویی به شکایات به زیر ۳۰ روز گفت: بیش از ۳۳ درصد شکایات و تخلفات رسیدگی شده در ۶ماه ابتدای سال جاری در حوزه امور صنفی بوده است و بعد از حوزه صنفی بیشترین تخلف و شکایت در حوزه خودرو با بیش از۲۶ درصد قرار دارد.
صارمیان همچنین تصریح کرد: از سوی این دفتر، بازرس مقیم روزهای شنبه و دوشنبه در معاونت بازاریابی و فروش شرکتهای ایرانخودرو و سایپا برای رسیدگی به شکایتها و تسریع در رفع مشکلات مشتریان حضور مییابد.
این مقام مسئول بیان کرد: هدف این است که هماهنگی و تعامل را با شرکتهای خودرویی ادامه دهیم تا بدعهدیهای دوران تحریم به حداقل برسد.
انتهای پیام/
دیدگاه خود را بنویسید