پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

پورشه پل واکر_بعد تصادف

شکایت دختر پل واکر از پورشه

دختر پل واکر، ستاره هالیوود که دو سال پیش در سانحه رانندگی جان خود را از دست داد، علیه شرکت خودروسازی آلمانی پورشه به دادگاه شکایت کرد. به گزارش «پرشین خودرو»، دختر 17 ساله پل واکر، بازیگر فقید مجموعه فیلم‌های «سریع و خشمگین» در شکایتی که روز دوشنبه به دادگاه تسلیم کرد، شرکت خودروسازی آلمانی […]

سهیل زنگنه
سه شنبه - ۷ مهر ۱۳۹۴

دختر پل واکر، ستاره هالیوود که دو سال پیش در سانحه رانندگی جان خود را از دست داد، علیه شرکت خودروسازی آلمانی پورشه به دادگاه شکایت کرد.

به گزارش «پرشین خودرو»، دختر 17 ساله پل واکر، بازیگر فقید مجموعه فیلم‌های «سریع و خشمگین» در شکایتی که روز دوشنبه به دادگاه تسلیم کرد، شرکت خودروسازی آلمانی پورشه را متهم کرد که به علت چندین نقص فنی موجود در طراحی خودروی پدرش، مسئول مرگ وی است.
پل واکر در پورشه
هالیوود ریپورتر به نقل از وبسایت مشاهیر MTZ نوشت که میدو رِین واکر، دختر پل واکر اعلام کرده است نقص طراحی پورشه کاررا GT سبب شده که پدرش هنگام تصادف دو سال پیش که به مرگ وی منجر شد، در اتومبیلی که شعله‌ور شده بود به دام بیفتد.

بر اساس این گزارش، دختر پل واکر در این دادخواست درخواست غرامت از شرکت خودروسازی پورشه کرده اما مبلغ مورد ادعا را مشخص نکرده است. این دادخواست علیه شرکت پورشه آمریکای شمالی که از زیرمجموعه‌های گروه آلمانی خودروسازی فولکس‌واگن است، صادر شده و یک نسخه از آن با ایمیل برای دفتر این شرکت ارسال شده اما هنوز پاسخی از نمایندگان حقوقی این شرکت دریافت نکرده است.

پل واکر در ماه نوامبر 2013 (آذر 1392) در سن چهل سالگی در یک سانحه رانندگی در سانتاکلاریتا، کالیفرنیا از دنیا رفت. این بازیگر پس از شرکت در مراسم خیریه‌ای که خود وی برای کمک به صدمه‌دیدگان یک توفان برپا کرده بود، همراه با دوستش به نام راجر روداس، 38 ساله صاحب خودرو پورشه کاررا GT مدل 2005 که رانندگی را نیز برعهده داشت، در مسیر بازگشت به خانه بود که خودرو با سرعت 72 کیلومتر در ساعت به یک بلوک بتنی و دو درخت برخورد کرد و آتش گرفت.

منبع: آنا

تصادف مرسدس بنز اس 500 با پژو پارس + عکس

انتقام از بیمه با خودرو + عکس

واژگونی تریلر حامل 6 خودروی جک S5+ عکس

برچسب‌ها : تصادفحادثهپورشه

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی